کد خبر : 1873235 | 10 اسفند 1401 ساعت 12:29 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از برد شیرین مقابل السد

شجاع و کنعانی زادگان آماده جدال با الغرافه (عکس)

دو مدافع ایرانی الاهلی قطر بعد از نمایش درخشان برابر السد اکنون آماده جدال این هفته برابر الغرافه هستند.

شجاع و کنعانی زادگان آماده جدال با الغرافه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی موفق شد در شبی که مدافعان ایرانی‌اش نمایشی درخشان برابر خط حمله پرادعای السد داشتند، یک برد بزرگ را جشن بگیرد.

السد قطر در شرایطی برابر الاهلی قرار گرفته بود که با توجه به هفت برد پیاپی و بازگشت ستاره‌های گرانقیمت خود امید زیادی به تکرار روند پیروزی‌هایش داشت اما در نهایت برابر حریف شکست خورد. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در این بازی توانستند عملکرد درخشانی برای مهار خط هجومی السد به جا گذاشته و تمجید کارشناسان فوتبال قطری را به‌همراه داشته باشند.

دو ستاره خط دفاعی الاهلی قطر اکنون خود را آماده دیدار حساس این هفته برابر الغرافه خواهند کرد و امیدوارند با توجه به روحیه‌ای که بابت پیروزی مقابل السد گرفته‌اند، بتوانند از این جدال نیز دست پر خارج شوند و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند.

الاهلی اکنون در شرایطی در رتبه هفتم جدول جا گرفته که پیروزی احتمالی در این بازی حداقل آنها را با صعودی دو پله‌ای در جدول همراه خواهد کرد.

کنعانی زادگان به عنوان پنالتی زن اول این تیم اکنون یکی از مدعیان اصلی آقای گلی و دستیابی به عنوان برترین دفاع فصل لیگ ستارگان نیز محسوب می‌شود و باید دید با موفقیت در این جدال، قادر خواهد بود روند درخشان خود طی هفته‌های اخیر را تکرار کند یا خیر.

دیدگاه‌ها