کد خبر : 1873293 | 10 اسفند 1401 ساعت 18:26 | 28.3K بازدید | 3 دیدگاه

وحید حیدریه خطاب به سکوها: نمی‌شنوم!

وحید حیدریه با گل خود در وقت‌های اضافی فولادآرنا را منفجر کرد.

وحید حیدریه خطاب به سکوها: نمی‌شنوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در اخرین بازی هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی رفت تا یکی از عجیب‌ترین بازی‌های خود را با برد به پایان برساند.

فولاد که در فاصله ۲۴ ساعت پس از حضور سرمربی جدید میزبان ملوان بود، جو عجیبی در ورزشگاه خانگی خود تجربه کرد و اعتراضات غیرمنتظره هواداران فولاد علیه کادر جدید، تعجب همگان از جمله بازیکنان فولاد را برانگیخته بود.

اما درست در لحظاتی که گزارشگر تلویزیونی بازی هم کنایه‌هایی را متوجه اعضای جدید نیمکت فولاد می‌کرد، تعویض طلایی علیرضا منصوریان با جای‌گیری فوق‌العاده در محوطه جریمه ملوان گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا فولادآرنا منفجر شود.

وحید حیدریه که به همراه غبیشاوی و کوشکی وارد زمین شده بودند، توپ دفع شده از شوت آغاسی روی ارسال کوشکی، دیگر بازیکن تعویضی فولاد را به تور دروازه ملوان چسباند تا به این ترتیب یک پیروزی شیرین برای اهوازی‌ها در حالی رقم بخورد که گل به ثمر رسیده حاصل همکاری کامل بازیکنانی بود که منصوریان در بهترین زمان ممکن برای تغییر روند بازی به میدان فرستاده بود.

وحید حیدریه نیز بعد از گل حساسی که به ثمر رساند دستان خود را کنار گوش‌هایش گرفت تا هواداران فولاد را به شادی بیشتر ترغیب کند و این‌گونه گل سه امتیازی را جشن بگیرند.

عکس‌ها: مهزیار شهنی

1807290
1807288
1807289

دیدگاه‌ها