کد خبر : 1873305 | 10 اسفند 1401 ساعت 19:37 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

تکذیب شد: استرلینگ برنامه‌ای برای ترک چلسی ندارد

مدیر برنامه‌های رحیم استرلینگ شایعات اخیر درباره اینکه او از شرایط خود در چلسی راضی نیست و قصد ترک استمفوردبریج را دارد تکذیب کرد.

تکذیب شد: استرلینگ برنامه‌ای برای ترک چلسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ تابستان گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و به چلسی پیوست، اما او در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج روزهای دشواری را سپری کرده است.

دیروز شایعاتی در انگلیس مطرح شد که نشان می‌داد آرسنال با اطلاع از نارضایتی این ستاره انگلیسی از وضعیت خود در چلسی به دنبال خرید او در تابستان آینده است. گفته می‌شود میکل آرتتا که در دوران حضورش در سیتی به عنوان دستیار گواردیولا با استرلینگ رابطه خوبی داشته به سبک بازی او علاقه‌مند است.

1807311

در حالی که تیم گراهام پاتر این روزها در جدول لیگ برتر وضعیت بدی دارد اضافه شدن چندین خرید گران‌قیمت در ماه ژانویه باعث شده استرلینگ دیگر نتواند بازی کردن با پیراهن این تیم را تضمین‌ شده بداند.

اما کلی هوگارت به نمایندگی از طرف استرلینگ به این شایعات واکنش نشان داده و آن‌ها را قویا تکذیب کرد. او در پیامی نوشت: "رحیم قصد دارد موفقیت‌هایش در فصل‌های گذشته را با پیراهن چلسی تکرار کند."

این در حالی است که به نظر می‌رسد چلسی با خریدهای بزرگی که تابستان گذشته و زمستان امسال داشته قصد دارد با شروع تابستان دست به خانه‌ تکانی بزند. از جمله بازیکنانی که شایعات زیادی درباره جدایی آن‌ها مطرح است می‌توان به ماتئو کواچیچ، کریستین پولیشیچ، کالیدو کولیبالی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و رحیم استرلینگ اشاره کرد.

1807312

دیدگاه‌ها