کد خبر : 1873325 | 10 اسفند 1401 ساعت 20:33 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

ساسان و شبی که صد کیلومتر دوید! (عکس)

انصاری پرتلاش و دونده در برابر ملوان انجام وظیفه کرد و‌ مدافعان حریف را نود دقیقه آزار داد.

ساسان و شبی که صد کیلومتر دوید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم نورآبادی فولاد پس از درخشش در آسیا و زدن گل حساس در مرحله یک هشتم نهایی برابر الفیصلی، امروز نیز کاپیتان تیمش در برابر ملوان بود و به مانند بقیه روزها عملکرد درخشانی از خود به ثبت رساند.

انصاری پس از حضور منصوریان در تراکتور از این تیم جدا شد و به فولاد بازگشت تا دوباره در لیگ پیراهن قرمز و زرد اهواز را بپوشد، دست تقدیر اما باعث شد تا با حضور منصوریان در فولاد اولین همکاری این دو با هم صورت بگیرد و در نخستین دیدار این همکاری با سه امتیاز همراه شد.

ساسان انصاری امروز این شانس را داشت که تعداد گل‌هایش در این فصل برای فوتبال را به عدد ۵ برساند، اما ضربه سر او با بدشانسی به تیرک دروازه خورد. اما در ادامه تلاش او و دیگر بازیکنان فولاد جواب داد تا سه امتیاز این بازی به حساب شاگردان منصوریان ریخته شود و یک پله در جدول‌ صعود کنند.

1807354

منصوریان در کنفرانس در تحسین کاپیتان امروز تیمش نیز گفت: من در تراکتور این شانس را نداشتم که او در تیمم باشد، چون راهی فولاد شد. فکر کنم هر بازی 12 تا 13 کیلومتر می‌دود.

انصاری که توسط طرفداران فولاد تشویق شدیدی می‌شد، در پایان مسابقه همراه با فرزندش به سمت هواداران رفت و البته پیراهن خود را در تشکر از تشویقشان به آنها داد.

دیدگاه‌ها