کد خبر : 1873357 | 10 اسفند 1401 ساعت 23:56 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

همه بازیکنان او را دوست دارند

مانه: کلوپ می‌تواند لیورپول را نجات دهد

سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش، لیورپول، می‌تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.

مانه: کلوپ می‌تواند لیورپول را نجات دهد

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه تابستان سال گذشته از لیورپول جدا شد و راهی بایرن مونیخ شد. از همان زمان تا الان روزهای خوش سرخ‌پوشان انگشت‌شمار بوده است؛ فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد و بعد از شکست 5-2 مقابل رئال در دیدار رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، پیش از برگزاری دیدار برگشت، یکی از حذف شده‌های احتمالی به شمار می‌رود.

ستاره سنگالی بایرن مونیخ که با وجود جدا شدن از لیورپول، عملکرد این تیم را کاملا زیر نظر دارد در گفت‌وگوی اخیر خود با بیلد ابراز اطمینان کرد که آینده لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ روشن است.

او در رابطه با وضعیت ناامیدکننده فعلی تیم سابقش گفت: "لیورپول بازخواهد گشت. من اطمینان دارم که آنها بر این وضعیت دشوار غلبه می‌کنند. آنها در این چند وقت اخیر با مصدومیت‌های زیادی روبرو بودند و وضعیت سختی را تجربه می‌کنند اما یورگن کلوپ قطعا مرد روزهای سخت است و می‌تواند لیورپول را نجات دهد."

مهاجم بایرن ضمن تاکید به ادامه حضور کلوپ در لیورپول افزود: "او (کلوپ) می‌تواند لیورپول را به شرایط خوب گذشته بازگرداند؛ چرا که همه بازیکنان دوستش دارند."

سادیو مانه بعد از جدایی از لیورپول و حضور در سرزمین پدری یورگن کلوپ با مصدومیت شدیدی مواجه شد که به دوری او از جام جهانی 2022 انجامید. مهاجم 30 ساله سنگالی که 6 گل برای بایرن به ثمر رسانده، در تلاش است تا روزهای خوب خود در لیورپول را در تیم جدید نیز تکرار کند و به مهره‌ای مهم در تیم یولیان ناگلزمان تبدیل شود.

1807420

دیدگاه‌ها