کد خبر : 1873367 | 11 اسفند 1401 ساعت 06:00 | 50.9K بازدید | 83 دیدگاه

خمس انتخاب می‌کند: بنیان دیزل یا یادگار امام؟

امروز، تصمیم نهایی خمس برای بازی حساس پرسپولیس

باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.

امروز، تصمیم نهایی خمس برای بازی حساس پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر بین تراکتور و پرسپولیس در تبریز برگزار خواهد شد که در حالت عادی می‌توانست پرتماشاگرترین بازی هفته نیز باشد اما حکم سال گذشته کمیته انضباطی مبنی بر دیدار بدون تماشاگر این دو تیم در بازی رفت و برگشت، باعث شده تا این بازی نیز همانند مسابقه رفت بدون حضور هواداران به انجام برسد.

این در حالی است که تراکتور بازی‌های با تماشاگر خود را در ورزشگاه بزرگتر تبریز، یادگار امام، برگزار می‌کند اما دیدارهای بدون حضور طرفداران در مجموعه بنیان دیزل و استادیوم شهید سلیمانی به انجام می‌رسد. با این حال دیدار با پرسپولیس، مسابقه خاصی برای تراکتوری‌هاست و دو فصل پیش نیز با وجود غیبت تماشاگران در یادگار امام برگزار شد.

اما حالا تراکتوری‌ها تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را به پاکو خمس محول کرده‌اند و کادرفنی تراکتور بعد از بررسی شرایط، تصمیم نهایی را در این خصوص خواهد گرفت و با توجه به نیاز به هماهنگی تراکتور با شورای تامین، او امروز باید نظر خود را به مدیران تراکتور اعلام کند.

1785084

سرمربی اسپانیایی تراکتور پیش از این نسبت به کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام اعتراض داشت و هفته گذشته نیز درحالی‌که قرار بود بازی دوستانه با رخش خودرو را در این استادیوم برگزار کند، به دلیل عدم آبپاشی یادگار امام، تصمیم گرفت تیمش را در بنیان دیزل به زمین بفرستد.

با توجه به همین موضوع، احتمال دارد او برای بازی سرنوشت‌ساز مقابل پرسپولیس نیز ریسک نکند و تیمش را در بنیان دیزل به زمین بفرستد. البته خمس در بازی‌های برگزارشده در این ورزشگاه نیز ساعتی قبل از بازی وارد چمن می‌شود و بررسی کامل را انجام می‌دهد و با وسواس خاصی نکات خود را به سرپرست تیم انتقال می‌دهد.

دیدگاه‌ها