کد خبر : 1869774 | 22 بهمن 1401 ساعت 16:12 | 47.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای بیلد

بایرن مونیخ و یک جریمه تاریخی برای نویر

مانوئل نویر به دلیل مصاحبه انتقادی اخیرش علیه مدیران بایرن مونیخ، با یک جریمه میلیونی روبرو خواهد شد.

بایرن مونیخ و یک جریمه تاریخی برای نویر

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های مانوئل نویر و انتقاد شدید او از تصمیم مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه، جنجال بسیاری را در روزهای اخیر به همراه داشته است. او مدعی شده بود که هیچ دلیل درستی برای انجام این کار وجود نداشت و برکناری مربی دروازه‌بان‌های این تیم باعث شده که او به شدت ناراحت شود.

1798155

همین اظهارات گمانه‌زنی بسیاری از رسانه‌های آلمانی را درباره روابط نه چندان خوب نویر با یولیان ناگلزمان به دنبال داشت و پیش از این الیور کان نیز از این مصاحبه او انتقاد کرده بود و صحبت‌هایی درباره احتمال فسخ قرارداد این بازیکن با بایرن به گوش می‌رسید. 

1800389

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در مصاحبه خود گفت اگر نویر همچنان می‌گوید که باشگاه بالاتر از هر چیزی است، پس نباید آن حرف‌ها را در مصاحبه‌اش می‌زد. دو روز پیش رسانه‌های آلمانی خبر دادند که نویر با یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، دیدار داشته تا این قضیه بالاخره مختومه شود. ناگلزمان نیز روز گذشته این خبر را تایید کرد، ولی حاضر نشد بیش از آن چیزی بگوید.

طبق ادعای بیلد، بایرن تصمیم گرفته تا نویر را برای مصاحبه‌اش 1.6 میلیون یورو جریمه کند که در تاریخ باشگاه چنین جریمه‌ای بی‌سابقه است. لازم به ذکر است که نویر تا پایان فصل به دلیل مصدومیت دور از میادین است و آینده‌اش برای فصل بعد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها