کد خبر : 1873406 | 11 اسفند 1401 ساعت 11:30 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت مهم مهدی تاج در سفر به شرق آسیا

مهدی تاج که ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا را برعهده دارد، از محل برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی بازدید کرد.

ماموریت مهم مهدی تاج در سفر به شرق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، به زودی مسابقات فوتبال ساحلی جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی در تایلند برگزار می‌شود و مهدی تاج به همین منظور با حضور در تایلند از محل برگزاری این مسابقات دیدن کرد.

اما او در سفر به شرق آسیا یک ماموریت مهم دیگر هم دارد. مهدی تاج قرار است با سفر یک روزه به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا نشست مهمی با مسئولان مالی این نهاد برای انتقال درآمدهای باشگاه های ایرانی داشته باشد. در روزهای گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس در گفتگو با مهدی تاج از وی خواستند راهی برای انتقال درآمدهای آنها از کنفدراسیون فوتبال آسیا پیدا کند. به خصوص باشگاه استقلال که این‌روزها برای پرداخت بدهی به استراماچونی تحت فشار است. باید منتظر ماند و دید که آیا تلاش های مهدی تاج در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نایب رئیس این نهاد جواب خواهد داد یا نه.

گفتنی است، مهدی تاج در حاشیه این سفر در اردوی تیم ملی فوتسال که برای شرکت در یک تورنمنت راهی تایلند شده حاضر و حتی دیدار تیم ملی فوتسال ایران در برابر عربستان را هم تماشا کرد.

دیدگاه‌ها