کد خبر : 1873427 | 11 اسفند 1401 ساعت 13:38 | 23.1K بازدید | 17 دیدگاه

قصدم بی‌احترامی نبود؛

رضایی: اگر باعث ناراحتی شدم، عذرخواهی می‌کنم!

هافبک مس رفسنجان دلیل شادی گل جنجالی مقابل هوادار را توضیح داد.

رضایی: اگر باعث ناراحتی شدم، عذرخواهی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد رضایی درباره پیروزی مس رفسنجان در دیدار اخیرش مقابل هوادار و جبران شکست جام حذفی برابر این تیم عنوان کرد: بازی خوبی بود. در جام حذفی با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی برای برنده شدن داشتیم، اما متاسفانه به ضربات پنالتی رفتیم که پنالتی‌ها نیز خارج از مسائل فنی است. البته در ضربات پنالتی هم بدشانسی آوردیم و باختیم که در نهایت به تیم هوادار هم تبریک گفتیم.

او ادامه داد: از نظر ما آن مسابقه تمام شده بود، اما چند روز پس از آن هم یک رقابت دیگر در لیگ با هوادار داشتیم که این بازی بخاطر اهداف‌مان در لیگ برتر اهمیت زیادی داشت. مثل سرمربی تیممان که فردی جاه‌طلب است، ما هم دوست داریم هر سال رتبه خودمان را در جدول ارتقا بدهیم. من و محسن آذرباد از لیگ یک در مس رفسنجان و کنار آقای ربیعی هستیم و توانستیم هر سال رتبه این تیم را ارتقا دهیم و از رتبه دوازدهم لیگ یک به جمع ۶ تیم بالانشین لیگ برتر برسانیم. حالا هم دوست داریم این اتفاق بیفتد و در همین جایگاه و حتی بالاتر قرار بگیریم.

هافبک مس رفسنجان اضافه کرد: بازی با هوادار اهمیت زیادی برای ما داشت و با وجود اینکه در جام حذفی هدفمان قهرمانی بود ولی آن رقابت‌ها برای ما تمام شد و خوشحالم در لیگ با گلزنی من به برتری رسیدیم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. هرچند ما شایسته دریافت امتیازات بیشتر بودیم که بخاطر بی‌دقتی و بدشانسی و البته اشتباهات پرتعداد داوری به این مهم نرسیدیم و معتقدم اگر اینطور نمی‌شد، الان جزو سه، چهار تیم بالانشین بودیم.

1807273

رضایی در خصوص شادی گل جالبی که پس از باز کردن دروازه هوادار داشت و به صحبت‌های ساکت الهامی که پس از مسابقه جام حذفی عنوان کرده بود «با چهار تا پیرزن هم این‌ها را می‌برم»، ابراز کرد: آقای الهامی یکی از مربیان خوب ایران و بزرگتر من است و احترام ایشان را دارم، اما شاید پس از مسابقه حذفی او در یک فضای فان جمله‌ای گفت و من هم با یک واکنش فان که در فضای مجازی بازتاب پیدا کند و کلیک خور باشد، تصمیم گرفتم آن شادی گل را انجام دهم.

او یادآور شد: این موضوع هیچگونه بی‌احترامی به ایشان و کادر فنی و تیم حریف نبود. آنها پس از رقابت حذفی عذرخواهی زیادی بخاطر حرف‌شان داشتند. ما در هر دو مسابقه جام حذفی و لیگ شایسته پیروزی بودیم که یکی از آنها را برنده شدیم. امیدوارم تیم خوب هوادار، آقای الهامی، مربیان و بازیکنان این تیم از من ناراحت نشده باشند چون هدفم پاسخ فان به حرف فان ایشان بود. امیدوارم آنها در ادامه فصل موفق باشند چراکه فوتبال خوبی ارائه می‌دهند.

هافبک مس رفسنجان به گلزنی خود نیز که منجر به کسب سه امتیاز مقابل هوادار شد نیز اشاره کرد و افزود: خوشحالم با گلزنی‌ام مس رفسنجان دوباره به جمع بالانشینان برگشت و سه امتیاز را گرفت.

رضایی پیرامون دیدار هفته آینده مس رفسنجان مقابل صنعت نفت گفت: در خانه بازی داریم و معمولا وقتی میزبان هستیم، خوب امتیاز می‌گیریم. به جایگاه جدولی صنعت نفت کاری نداریم و می‌دانیم تیم خوب و جوانی هستند و با حضور کادر فنی جدیدشان عملکرد بهتری خواهند داشت و متفاوت کار کرده‌اند. ما در نیم‌فصل اول یک گل آفساید در آبادان خوردیم و با اشتباه داور، بازی مساوی شد ولی امیدوارم در رفسنجان برنده شویم و با کسب سه امتیاز به اهدافمان نزدیک شویم.

دیدگاه‌ها