کد خبر : 1873434 | 11 اسفند 1401 ساعت 14:16 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

گلر حریف بهترین شد و کیفیت ما را نشان داد؛

موسوی: سپاهان تمام شد، حالا ملوان

مدافع آلومینیوم می‌گوید به خودباوری رسیده‌اند و قوی‌تر‌ لیگ را ادامه می‌دهند.

موسوی: سپاهان تمام شد، حالا ملوان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر آلومینیوم در اراک، با یک نمایش خوب توانست سپاهان صدرنشین را متوقف کند. مهران موسوی، مدافع اراکی‌ها در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داشتیم و کادرفنی و بازیکنان نسبت به شرایط آگاهی داشتند و می‌دانستند چگونه به سپاهان ضربه بزنیم. چندین موقعیت در هر دو نیمه داشتیم که متاسفانه یکی از آنها تبدیل به گل شد ولی عملکردمان نسبت به سایر حریفان سپاهان، خیلی بهتر بود. سپاهان در نیمه دوم موقعیت نداشت و در ۴۵ دقیقه اول هم تنها یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد.

او در مورد اینکه آلومینیوم اولین تیمی است که سپاهان را در رفت و برگشت متوقف کرد، گفت: از این آمار اطلاعی نداشتم، اما سپاهان تیم قابل ستایشی است و چشم‌نواز بازی می‌کند. ما در مقابل این تیم و پرسپولیس منظم بودیم، تمام بازیکنان تیم، خوب بازی کردند و به نظرم به خودباوری رسیدیم و در ادامه لیگ می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

این بازیکن با اشاره به اینکه پیام نیازمند بهترین بازیکن سپاهان بود، عنوان کرد: پیام گلر باکیفیت و بچه با اخلاقی است،‌ به او تبریک می‌گويم. نیازمند مثل یک مدافع پوششی‌ عمل کرد و یک گلر مدرن است، اما انتخاب دروازه‌بان تیم حریف به عنوان ستاره بازی، نشان می‌دهد ما تا چه اندازه خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم.

موسوی در پایان درباره مسابقه آینده آلومینیوم مقابل ملوان عنوان کرد: یک بازی مهم و کلیدی خواهیم داشت، اما زمانی یک امتیاز ما مقابل سپاهان ارزش پیدا می‌کند که در هفته بعدش هم نتیجه مطلوب کسب کنیم. به همین  خاطر با تمرکز بالا برای شکست ملوان وارد میدان می‌شویم.

دیدگاه‌ها