کد خبر : 1873439 | 11 اسفند 1401 ساعت 14:38 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

شعبانی: هیچ حقی از هاشمی‌نسب و کعبی ضایع نمی‌شود

فولاد به دنبال توافق خوب با کادر فنی قبلی است

مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان از تعامل با کادر فنی قبلی برای فسخ قرارداد خبر داد.

فولاد به دنبال توافق خوب با کادر فنی قبلی است

به گزارش “ورزش سه” حمید شعبانی، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان، که چند روز قبل سکان مدیریتی این باشگاه را بر عهده گرفت، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برد شیرین روز گذشته این تیم مقابل ملوان بندر انزلی گفت: باید تشکر ویژه‌ای از بازیکنان تیم و کادر فنی جدید داشته باشم که با ارائه نمایشی بسیار خوب و هجومی در نهایت توانستند برد ارزشمند و خوبی به دست آورده و باعث شادی هواداران فولاد و مردم استان خوزستان بشوند. ما خیلی بدشانس بودیم که زودتر به گل نرسیدیم. موقعیت‌های خوبی در هر دو نیمه داشتیم.

وی در ادامه گفت: یک توپ به تیرک دروازه ملوان زدیم و هم‌چنین به نظرم یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در نیمه دوم به وجود آمد که صلاحیت رسیدگی به آن، کارشناسان داوری هستند. اما خدا را شکر با تعویض‌های خوبی که داشتیم در نهایت به گل رسیدیم. حالا تمام مجموعه فولاد از مدیرعامل محترم کارخانه تا اعضای هیئت مدیره باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بسیج شده‌اند تا فولاد را در ریل موفقیت قرار دهند و تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

روز گذشته مصاحبه‌ای از مهدی هاشمی‌نسب، دستیار جواد نکونام منتشر شد که او گفته بود تا زمانی که باشگاه با آن‌ها تسویه حساب انجام ندهد، در تمرینات شرکت می‌کند و استعفایی نخواهد داد. شعبانی در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و گفت: جا دارد از كل كادر فنى فولاد در بازی مقابل الهلال تشكر کنم. مخصوصا آقای هاشمی‌نسب و آقای کعبی که از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش تیم ملی ایران بوده‌اند که ما افتخار این را داشتیم در فولاد با آن‌ها همکاری کنیم. از آن‌ها تشکر می‌کنم که تیم را در موقعیت حساس بازی با الهلال رها نکردند و کنار فولاد بودند که امری بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: باشگاه فولاد به دنبال رسیدن به توافق خوبی با عزیزان برای فسخ قرارداد است و مطمئنا حق و حقوق آن‌ها ضایع نخواهد شد و ما نمی‌گذاریم اجر زحمتی که برای تیم فولاد کشیده‌اند از بین برود.

دیدگاه‌ها