کد خبر : 1873497 | 11 اسفند 1401 ساعت 20:22 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

رقابت در لیگ برتر خیلی سخت‌تر از سوپرلیگ است؛

رضازاده: آملی‌ها واقعا شرافتمندانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا، نمایش تیم فوتسال زنان آمل را شرافتمندانه توصیف کرد.

رضازاده: آملی‌ها واقعا شرافتمندانه بازی کردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال زنان سایپا امروز با نتیجه 6 بر 1 موفق به شکست آبان دخت البرز شد و در بازی همزمان نوا آمل با اینکه با نتیجه دو بر صفر از هرمزگان عقب افتاده بود، در پایان موفق به پیروزی 4 بر 3 شد تا این سایپایی‌ها باشند که همراه با نماینده آمل جواز حضور در سوپرلیگ فصل آینده را به دست می‌آورند.
معصومه رضازاده مربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به صعود دراماتیک سایپایی‌ها به سوپرلیگ این‌طور حرف‌هایش را در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش‌سه" آغاز کرد: «واقعا دراماتیک و لطف خدا بود. خدا نگاه ویژه‌ای به من و تیمم کرد. در نیمه اول این‌قدر من و همین‌طور شاگردانم استرس داشتیم که با تساوی بدون گل کارمان را تمام کردیم. در نیمه دوم با شروع بازی گل خوردیم ولی خدا را شکر گل زدیم و 6 بر 1 بازی را بردیم.» 

1807636
او با اشاره به فشار بازی‌ها در لیگ برتر اضافه کرد: «باید ببینید چقدر در لیگ برتر رقابت سخت‌تر از سوپرلیگ است. در سوپرلیگ تیم‌ها یک مدل بسته می‌شود. برخی تیم‌ها برای قهرمانی بسته می‌شوند و مابقی تیم‌ها همین‌طوری در رقابت‌ها هستند، اما در لیگ برتر داستان فرق دارد. یا باید بالا بیایید و دیگر اگر اول و دوم نشوید، هر رتبه‌ای به دست بیاورید به درد نمی‌خورد.» 
رضا زاده با تأکید بر نقش حسینی‌پور مدیرعامل باشگاه سایپا در رقم خوردن این موفقیت توضیح داد: «در لیگ برتر 5 تیم خیلی خوب داشتیم و رقابت عجیب و غریبی وجود داشت. بازیکنان جوان و باتجربه تیم ما سنگ تمام گذاشتند. مجموعه سایپا سنگ تمام گذاشت و به ویژه آقای حسینی‌پور. ما تیم را 20 روز مانده به شروع رقابت‌ها در 5 دقیقه بستیم. برای همین کمبود داشتیم ولی در کنار همه این‌ها لطف خدا شامل حال‌مان شد.» 
سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا که صعود تیمش را مدیون پیروزی آملی‌ها در بازی همزمان می‌داند، گفت: «البته از بازی شرافتمندانه آمل نباید بگذریم که می‌توانستند امروز خیلی به خودشان فشار نیاورند و بازی نکنند، ولی واقعا قهرمانی برازنده آن‌هاست به دو دلیل، یکی اینکه در اول فصل خیلی خوب امتیاز جمع کردند و دوم هم به خاطر بازی شرافتمندانه امروز.»

دیدگاه‌ها