کد خبر : 1873500 | 11 اسفند 1401 ساعت 20:46 | 32K بازدید | 51 دیدگاه

بازگشت به ترکیب برای پرسپولیس؛

ترس مدافع مضروب تراکتور ریخت (عکس)

بازگشت محمد حسینی به ترکیب تراکتور، احتمالا در بازی پرسپولیس اتفاق خواهد افتاد.

ترس مدافع مضروب تراکتور ریخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسینی مدافع مرکزی تراکتور که در بازی با ذوب‌آهن به شدت از ناحیه سر آسیب دید، در هفته‌های اخیر به همین دلیل از ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی دور بوده است. کار او حتی به بیمارستان هم کشیده شد و این بازیکن برای مدتی نتوانست در تمرین تراکتور حضور یابد، اما حالا وی آماده بازگشت به میادین شده است.

بازگشت او همزمان با محرومیت هادی محمدی شده که به دلیل دریافت هفتمین کارت زرد بازی با پرسپولیس را از دست می‌دهد. اما در غیاب او، محمد حسینی آماده حضور در ترکیب اصلی است و احتمالا در این بازی به میدان خواهد رفت.

به عبارتی حسینی چهار بازی تراکتور را از دست داد و در مقابل فولاد، هوادار، آلومینیوم و صنعت نفت حضور نداشت. البته حسینی در بازی صنعت به لیست بازی راه یافت، اما مورد استفاده قرار نگرفت.

1807639

پاکو خمس در این مدت اغلب تیمش را با سه دفاع به زمین می‌فرستاد، اما او در آبادان ترکیب تیمش را به چهار مدافع تغییر داد و با توجه به شرایط هجومی مثبت پرسپولیس، احتمالا از همین سیستم به جای چینش هجومی 3-4-3 بهره خواهد برد.

به این ترتیب محمد حسینی هم که با کلاه ویژه که از ترکیه خریداری شده در تمرینات حضور دارد، باید خود را آماده یک رقابت دشوار مقابل مهاجمان پرسپولیس کند که هفته گذشته سه گل به نفت مسجدسلیمان زدند.

حسینی در روزهای اخیر آمادگی خود را در تمرینات نشان داده و حتی در تنیس - فوتبال امروز هم چند ضربه سر به توپ زد تا مشخص شود بدون نگرانی و واهمه از مصدومیت هولناک، آماده رویارویی با لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر است.

دیدگاه‌ها