کد خبر : 1873532 | 12 اسفند 1401 ساعت 07:30 | 29.2K بازدید | 25 دیدگاه

تأکید دوباره گری نویل به یک انتقال بزرگ:

یونایتد تنها گزینه احتمالی هری کین است

گری نویل تأکید کرد که منچستریونایتد در شرایط فعلی محتمل‌ترین گزینه برای هری کین در صورت ترک تاتنهام به شمار می‌رود.

یونایتد تنها گزینه احتمالی هری کین است

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل معتقد است که اگر هری کین دوست دارد جام کسب کند باید در پایان این فصل تاتنهام را ترک کند. او از منچستریونایتد به عنوان محمتل‌ترین گزینه برای انتقال این ستاره انگلیسی یاد کرد.

این بازیکن 29 ساله که اخیراً رکورد 266 گل جیمی گریوز برای اسپرز را پشت سر گذاشته و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد، تا کنون هیچ جامی با اسپرز نبرده است. تاتنهام در حال حاضر برای حضور در رتبه چهارم کسب سهمیه چمپیونزلیگ تلاش می‌کند و این در حالی است که شاگردان آنتونیو کونته روز چهارشنبه با قبول شکست 1-0 مقابل شفیلدیونایتد از جام حذفی کنار رفتند.

1807745

گری نویل، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در این رابطه به اسکای گفت: "فکر می‌کنم که هری کین دلش می‌خواهد جام کسب کند. او طی 5 سال اخیری که در تاتنهام حضور داشته به این مهم دست نیافته است. هری کین کاری را انجام می‌دهد که بعضی از بازیکنان قبلا انجامش داده‌اند و به پایان دوران حرفه‌ای بدون جام ختم شده است."

او افزود: "متیو لو تیسیه این کار را در ساوتهمپتون انجام داد و خیلی‌های دیگر نیز در گذشته چنین کاری را انجام داده‌اند؛ جایی که آن‌ها به باشگاهی که دوستش دارند متعهد مانده‌اند و قید موفقیت‌های بزرگ را زده‌اند. اما اگر قرار است هری کین روزی تاتنهام را ترک کند فکر می‌کنم اکنون همان لحظه است."

وقتی از نویل سوال شد که بهترین مقصد برای کین کجاست، گفت: "او بازیکن حرفه‌ای و فوق‌العاده‌ای است. به نظرم باشگاه‌های زیادی خواهانش باشند ولی اگر قرار باشد تاتنهام را ترک کند فکر می‌کنم باشگاهی در منچستر، مقصد بعدی کین باشد: سیتی یا یونایتد. البته با توجه به هزینه زیادی که بابت انتقال هالند صورت گرفته به نظر نمی‌رسد که سیتی دوباره بخواهد یک مهاجم گران بخرد و احتمالا مقصد بعدی کین یونایتد خواهد بود که به دنبال یک مهاجم مرکزی است."

1807747

کارشناس شبکه اسکای تأکید کرد: "البته الان هواداران تاتنهام از دست من عصبانی شده و می‌گویند من از طریق تلویزیون سعی می‌کنم بازیکنشان را به منچستریونایتد ببرم، اما به هیچ عنوان این‌گونه نیست. این فقط نظر من از یک اتفاق احتمالی در شرایط فعلی است."

چلسی و آرسنال؟ فکر نمی‌کنم او به چلسی برود. گری نویل که پیش از این گفته بود یونایتد به بازیکنی مثل هری کین برای قهرمانی نیاز دارد افزود: "تاتنهام یکی از رقیبان سنتی چلسی است و از آنجایی که کین یک بازیکن وفادار به تاتنهام است، احتمال حضورش در جمع آبی‌ها کم است. او به دلیل رقابت آرسنال و لیورپول به این تیم هم نمی‌رود و در این شرایط، منچستریونایتد تنها گزینه محتمل تابستانی او به شمار می‌رود."

دیدگاه‌ها