کد خبر : 1873608 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:55 | 28.6K بازدید | 44 دیدگاه

بازی برابر ما هرگز ساده نیست

کلوپ: به یونایتد نشان می‌دهیم لیورپول چه تیمی است

یورگن کلوپ از انگیزه‌های بالای تیمش برای دیدار برابر منچستریونایتد حرف زد و گفت که نشان خواهند داد که بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است.

کلوپ: به یونایتد نشان می‌دهیم لیورپول چه تیمی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب پس از پیروزی 2-0 برابر ولورهمپتون 39 امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفت. قرمزها یکشنبه شب در آنفیلد میزبان منچستریونایتد هستند؛ در حالی که فاصله دو تیم 10 امتیاز است و شیاطین سرخ در رده سوم ایستاده‌اند. یونایتد روی دور پیروزی است و اخیرا توانست در جام اتحادیه نیز قهرمان شود.

1803754

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری این بازی گفت: «مسابقه جذاب و هیجان‌انگیزی خواهد شد و من همیشه بی‌تاب این بازی هستم. این یعنی یک مسابقه بزرگ و واقعی. یونایتد در فصل جاری بهتر از ما کار کرده ولی ما در سال‌های اخیر برابر این تیم بهتر نتیجه گرفته‌ایم. شرایط بهتر یونایتد برای این تیم در بازی یکشنبه مزیت محسوب نمی‌شود و هر بازی داستان خودش را دارد. تیم از لحاظ بدنی و ذهنی در شرایط خوبی است و آماده یک بازی خوب هستیم.»

کلوپ به عملکرد عالی مارکوس رشفورد در ترکیب یونایتد در فصل جاری هم اشاره کرد و گفت: «برای رشفورد خوشحالم؛ هرچند به عنوان مربی لیورپول نباید از بازیکن یونایتد تعریف کنم. مارکوس بازیکن کاملی است. یک مهاجم سریع و تکنیکی که همه خصوصیات یک بازیکن بزرگ را در خودش دارد.»

1806357

لیورپول در فصل جاری نشانی از تیم خوب سال‌های گذشته ندارد و از دایره مدعیان خارج است. قرمزها از جام حذفی و جام اتحادیه کنار رفتند و در لیگ قهرمانان نیز بازی رفت یک هشتم نهایی را 5-2 به رئال باختند. کلوپ در مورد اهداف تیمش گفت: «این هفته می‌تواند برای ما هفته بهتری باشد و انرژی بهتری به تیم تزریق شود. واضح است که در این فصل خوب کار نکرده‌ایم و حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگیم. پیروزی برابر یونایتد با حمایت هواداران می‌تواند به تیم نیرو بدهد. ما در بازی‌های باقی مانده همه تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.»

کلوپ در مورد شرایط بسیار خوب یونایتد هم گفت: «یونایتد قطعا با تن‌هاخ به تیم بهتری تبدیل شده است. شرایط خوب این تیم البته به ما ارتباطی ندارد. اخیرا جام اتحادیه را بردند و می‌توانند در سه جام دیگر هم قهرمان شوند. روی دور پیروزی هستند ولی شرایط آن‌ها چه کمکی به ما می‌کند؟ واضح است که فصل بهتری نسبت به ما داشته‌اند اما یکشنبه باید نشان دهیم بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است. ما باید قدرت لیورپول را نشان دهیم. به این تیم احترام می گذاریم و برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. بازی رفت را به آن‌ها باختیم ولی این بازی باید متفاوت باشد.»

دیدگاه‌ها