کد خبر : 1873627 | 12 اسفند 1401 ساعت 17:47 | 8.9K بازدید | 9 دیدگاه

دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم

ناگلزمان: الان اشتوتگارت مهم‌تر از پی‌اس‌جی است

یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تأکید کرد و آن را مهم‌تر از بازی چهارشنبه برابر پی‌اس‌جی دانست.

ناگلزمان: الان اشتوتگارت مهم‌تر از پی‌اس‌جی است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که با امتیاز برابر با دورتموند و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین بوندسلیگاست، فردا باید در زمین اشتوتگارت رده پانزدهمی به میدان برود. بایرن چهارشنبه نیز بازی برگشت حساس برابر پی‌اس‌جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارد.

1805840

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت: «بدون توجه به بازی چهارشنبه با پی‌اس‌جی برابر اشتوتگارت قرار می‌گیریم. اینکه همه توجهات روی بازی با پی‌اس‌جی باشد، درست نیست. در بوندسلیگا حاشیه امنیت خوبی نداریم و دیگر نمی‌توانیم امتیاز از دست بدهیم. با همه انرژی و توان فردا بازی خواهیم کرد. بازی بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است. ما که 10 امتیاز با تیم دوم فاصله نداریم. بازی با پی‌اس‌جی حساس است ولی حساس‌تر از آن فعلا بازی فرداست.»

ناگلزمان در مورد مصدومیت لروی سانه گفت: «مصدومیت سانه از ناحیه مچ پا جدی نیست. اگر امروز پزشکان تایید کنند، تمرین خواهد کرد. دیگر بازیکنان مشکلی ندارند و این کار را برای من مشکل می‌کند چون باید روی نام برخی از آن‌ها برای بازی فردا قلم قرمز بکشم که کار سختی است. با این حال از اینکه تقریبا همه تیم در شرایط خوبی قرار دارد، خوشحالم.»

1807419

ناگلزمان در مورد وضعیت سادیو مانه گفت: «مصدومیت مانه جدی بود و مدت‌ها بازی نکرده بود. سادیو بازیکن بسیار ارزشمندی است و هنوز نمی‌دانم برای بازی با پی‌اس‌جی می‌تواند از ابتدا به میدان برود یا خیر. در این مورد حرف نزده‌ایم.»

تساوی دور رفت برابر اشتوتگارت: «هر بازی شرایط متفاوتی دارد. اشتوتگارت حالا مربی جدیدی دارد و تاکتیکشان فرق کرده است. تیم‌های برونو لابادیا جنگنده‌اند و دودنگی زیادی دارند. تساوی دور رفت ارتباطی به بازی فردا ندارد.»

دیدگاه‌ها