کد خبر : 1873631 | 12 اسفند 1401 ساعت 18:20 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

جشن پیروزی آملی‌ها در فینال جنجالی (عکس)

مرحله نیمه نهایی والیبال با اتفاقات و هیجان عجیبی دنبال شد و در نهایت این هراز بود که توانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

جشن پیروزی آملی‌ها در فینال جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در بازی اول هزار آمل در خانه موفق شده بود پیکان را در سه ست شکست دهد، بازی برگشت دو تیم با حواشی و درگیری‌های عجیبی دنبال شد، اما در نهایت این هراز بود که توانست بار دیگر حریف مدعی خود را شکست داده و در نهایت به فینال لیگ برتر والیبال راه یابد.

این بازی که در جو فوق‌العاده و حضور هواداران برگزار شد، با توجه به شعارهایی که از روی سکوها شکل گرفت، بازیکنان پیکان شاکی شده و این حضرت پور بود که عصبانی شده و حمله به سکوها را به اتفاقی تلخ در این بازی تبدیل کرد. بازیکن باتجربه پیکان با حمله به یکی از هواداران روی سکوها، لحظاتی با وی درگیر شده و در نهایت با دخالت نیروی انتظامی و حراست مجموعه، ماجرا تا حدی ختم شد.

این پایان درگیری‌ها نبود و بعد از شکست پیکان در بازی برگشت، برخی بازیکنان این تیم نیز با یکدیگر درگیر شده که باعث دخالت فیاضی بازیکن باتجربه پیکان شد و ماجرا بار دیگر پایان یافت.

در پایان بازی اما هراز آمل که از این پیروزی بزرگ سرمست بودند، به شادی در سالن پرداخته و حضورشان در فینال را جشن گرفتند. امیرحسین توخته، بازیکن هزار آمل که پیش از این بازی با اعلام مثبت دوپینگ‌اش از همراهی تیمش محروم شده بود، به این شکل جالب که امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه ثبت کرده، توسط هم‌تیمی‌هایش سورپرایز شد و در جشن صعود به فینال روی دستان هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

1807901
1807902
1807903
1807904
1807905

دیدگاه‌ها