کد خبر : 1873730 | 13 اسفند 1401 ساعت 10:29 | 6.5K بازدید | 6 دیدگاه

روز عجیب والیبال ایران: به خبرنگاران هم حمله شد!

بازی دیروز پیکان و هراز در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پر از اتفاقات عجیب و ‌البته تلخ بود.

روز عجیب والیبال ایران: به خبرنگاران هم حمله شد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دوم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران هم به سود هراز آمل خاتمه یافت تا تیم بهروز عطایی با شایستگی کامل به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران صعود کند. هراز در دیدار فینال حریف یکی از دو تیم شهداب یزد یا پاس گرگان خواهد شد.

اما دیدار دوم دو تیم پیکان و هراز در از اتفاقات عجیب و جنجال بود. اوج این اتفاقات جایی بود که لیبروی ملی‌پوش پیکان یعنی محمدرضا حضرت پور بعد از پایان مسابقه به سکوهای حریف حمله ور شد و با هواداران هراز زد و خورد عجیبی داشت.

1808084

قبل از این اتفاقات جنجال دیگری روی سکوها رخ داد. پیمان اکبری که در لحظات پایانی بازی به خاطر اعتراض به داور اخراج شد به سکوی بالای نیمکت تیمش رفت اما به خاطر قوانین به او اجازه داده نشد که آن جا هم حضور داشته باشد. اکبری خیلی عصبانی بود و خبرنگاران هم طبق روال و البته وظیفه در حال فیلمبرداری از اتفاقات بودند.

در همین حین یکی از اعضای کادر فنی پیکان با لحنی زشت و تند از یکی از خبرنگاران خانم حاضر خواست که فیلم نگیرد. در ادامه یکی دیگر از خبرنگاران برای حمایت از همکارش به صحنه ورود کرد. این پایان ماجرا نبود و درگیری بین سرمربی و مربی پیکان با خبرنگاران بالا گرفت؛ رفتار زشتی که در قبال خبرنگارانی انجام شد که فقط در حال انجام وظیفه خود بودند. اتفاقی که تکمیل کننده روز سیاه لیگ والیبال ایران بود.

دیدگاه‌ها