کد خبر : 1873780 | 13 اسفند 1401 ساعت 13:54 | 3.2K بازدید | 3 دیدگاه

آماده باش دوباره ربیعی به لطیفی و منشا

اخراج لوسیانو پریرا بار دیگر این مهاجم کهنه‌کار برزیلی را از دسترس محمد ربیعی خارج کرده است.

آماده باش دوباره ربیعی به لطیفی و منشا

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه مس رفسنجان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برخلاف فاز دفاعی که عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته در فاز تهاجمی موفق نبوده، اما محمد ربیعی مهاجمان خوبی در اختیار دارد که عملکردشان نسبت به نیمه اول فصل به مراتب بهتر شده است.

یکی از مشکلات ربیعی در هفته‌های اخیر مصدومیت پریرا بود که این بازیکن سرانجام در بازی جام حذفی برابر مس فرصت بازگشت به ترکیب را به عنوان بازیکن جایگزین پیدا کرد و در مسابقه لیگ به طور کامل از ابتدا وارد زمین شد؛ جایی که او همه کار کرد جز گلزنی و در نهایت هم تیمش در این مسابقه با پاس گل او سه امتیاز را از آن خود کرد.
با این حال در دقایق پایانی مسابقه لوسیانو پریرا مرتکب خطایی شد که داور با نشان دادن کارت زرد دوم، این مهاجم برزیلی را از زمین اخراج کرد تا دوباره از دسترس کادر فنی خارج شود.

1808149

مس رفسنجان روز آینده در دیداری دشوار در خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود و ربیعی در این مسابقه برای پر کردن جای شیمبا یا از لطیفی در ترکیب اصلی بهره خواهد برد یا از گادوین منشا. البته این احتمال هم وجود دارد که با بیرون گذاشتن محبی نسبت به دیدار قبلی از ترکیب اصلی، فرصت به طور همزمان برای منشا و لطیفی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی فراهم شود.

در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ بیست و دوم همچنان امید لطیفی با سه گل زده بهترین گلزن این تیم به شمار می‌رود و ربیعی امیدوار است این مهاجم جنوبی روز آینده هم عملکرد خوبی مقابل تیم استان محل تولدش داشته باشد.

1808150

دیدگاه‌ها