کد خبر : 1893796 | 13 اسفند 1401 ساعت 15:55 | 104.4K بازدید | 16 دیدگاه

عجول‌تر از زمان، جوانان ایران صعود می‌کند؟

به تهران برنگرد آقا صمد!

تیم ملی جوانان ایران دومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را به استرالیا واگذار کرد، تا جدول گروه ایران پیچیده شود.

به تهران برنگرد آقا صمد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان ایران بعد از شکست قطر در دیدار اول، نبرد دوم خود را به استرلیا واگذار کرد تا شرایط صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را سخت کند. صعودی که می‌تواند ایران را به جام جهانی ببرد و این نسل جوان فوتبال ایران را در بین تیم‌های بزرگ و مطرح جهان معرفی کند.

باخت سه بر دو در برابر استرالیا در حالی که در ثانیه‌های ابتدایی بازی می‌توانستیم از این تیم جلو بیفتیم در حالی رقم خورد که دقیقه نوزده، بازی با دوگل به نفع حریف بود. حریفی که برخلاف ما با آرامش به دنبال برد بود و اصلاً دربازی عجله‌ای برای رسیدن به دروازه ایران نداشت. 

گل اسلام طلب در دقیقه 25 بازی فاصله را کم کرد، ولی مردان کشور کانگورو در آغاز نیمه دوم و در حالی که به دقیقه یک آن نرسیده بودیم، با کار تیمی خوب دوباره اختلاف را به دوگل رساندند تا تیم مرفاوی که در این روز از دقیقه یک بازی در شروع مجددها، نحوه انتقال توپ به یاران خودی، دفاع تیمی و حتی پرس کردن یاران حریف عجله داشت نتواند به شرایط ایده‌آل روز بازی با قطر برسد. 

1828168

قبل از گل دوم ایران در دقیقه 80 توسط عنایت‌زاده، داور بازی می‌توانست خطای هند مدافع حریف را پنالتی تشخیص دهد، ولی این کار نکرد تا نتیجه بازی در پایان 3 بر2 به نفع تیم ملی استرالیا شود و ایران منتظر روز آخر رقابت‌ها و نبرد با ویتنام بماند. در فاصله گل سوم استرالیا و سوت پایان بازی، استرالیا هم می‌توانست فاصله را بیشتر کند، ولی در روزی که تمامی شاگردان مرفاوی  به صورت عجولانه به توپ ضربه می‌زدند، آن‌ها هم از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا تفاضل گل ایران در روز دوم بازی‌ها در عدد صفر باقی بماند. تفاضل گلی که شاید در روز آخر رقابت‌ها کمک حال تیم مرفاوی و شاگردانش شود.  

ویتنام که در روز اول این رقابت‌ها استرالیا را با یک گل از پیش رو برداشته بود، از ساعت 17:30 به مصاف قطر می‌رود. نتیجه این بازی و آرامش در روز آخر دور مقدماتی می‌تواند ایران را به مرحله بعدی این رقابت‌ها برساند. آرامشی که باید از درون دروازه تا روی نیمکت و قبل از آغاز بازی به همراه محکم بودن بر روی هر توپ توسط شاگردان مرفاوی در روز بازی آخر از آن استفاده کرد تا تیمی که قبل از آغاز رقابت‌ها به آن امیدوار بودیم خیلی زود به تهران برنگردد.

1828169

دیدگاه‌ها