کد خبر : 1893844 | 13 اسفند 1401 ساعت 19:33 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

رمزدیل در نقش دیبو: آرسنال در بازی ماند (عکس)

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در یک موقعیت تک به تک دروازه‌ تیمش را نجات داد تا بورنموث به گل دوم نرسد و کار شاگردان آرتتا برای بازگشت دشوارتر نشود.

رمزدیل در نقش دیبو: آرسنال در بازی ماند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که امشب در دیدار خانگی مقابل بورنموث در ثانیه‌های اول بازی شوکه شده و دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 20 می‌رفت دومین گل را هم دریافت کند اما درخشش آرون رمزدیل در یک موقعیت تک به تک شاگردان آرتتا را نجات داد.

با شروع این بازی و در حالی که تنها 9 ثانیه می‌گذشت بیلینگ برای بورنموث به گل رسید تا تیم میکل آرتتا در بهت و حیرت فرو برود. با اینکه آرسنالی‌ها بعد از این گل به سمت دروازه حریف حمله می‌کردند تا به گل برسند در دقیقه 20 بورنموث روی یک ضدحمله موقعیت استثنایی دیگری برای گلزنی پیدا کرد.

بیلینگ این بار یک پارس عرضی برای اواتارا فرستاد می‌توانست در نقش گل‌ساز ظاهر شود اما رمزدیل در موقعیت تک به تک با واکنشی عالی توپ را دفع کرد تا کار برای شاگردان آرتتا دشوارتر نشود.

1828324
1828325

این صحنه‌ یادآور تک به تک دقیقه 123 فینال جام جهانی بود و اگر رمزدیل آرسنال را در بازی نگه نمی‌داشت کار شاگردان آرتتا برای بازگشت به مراتب دشوارتر می‌شد. آرسنال در صورتی که این بازی را با شکست پشت سر بگذارد باید در حالی منتظر بازی بعدی خود باشد که فاصله‌اش با منچسترسیتی تنها به دو امتیاز کاهش یافته است.

دیدگاه‌ها