کد خبر : 1893894 | 13 اسفند 1401 ساعت 23:26 | 23.5K بازدید | 6 دیدگاه

در خارج از زمین فوتبال هنوز کار داریم، اما...

اسطوره منچستر: از لیورپول در زمین بازی رد شدیم!

نیکی بات می‌گوید باشگاه تحت هدایت اریک تن‌هاخ از لیورپول در زمین فوتبال پیشی گرفته است.

اسطوره منچستر: از لیورپول در زمین بازی رد شدیم!

به گزارش "ورزش سه" نیکی بات، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که باشگاه قدیمی او در زمین از رقیب بزرگ خود، لیورپول، پیشی گرفته است، اما همچنان در کار خود در خارج از زمین عقب مانده است.

بات بخشی از کلاس معروف 92 بود که از طریق آکادمی یونایتد ظهور کرد تا به بالاترین سطوح بازی برسد. او 387 بازی برای این باشگاه انجام داد و پیش از انتقال به نیوکسل، شش قهرمانی در لیگ برتر، سه جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 1999 کسب کرد.

بات در سال 2012 به عنوان مربی تیم ذخیره به یونایتد بازگشت و در نهایت پیش از جدایی برای دومین بار در مارس 2021، سرپرست توسعه تیم اول شد. این مربی 48 ساله در ماه اکتبر جانشین گری نویل به عنوان مدیر اجرایی تیم لیگ دویی سالفورد سیتی شد، اما همچنان رویدادهای باشگاه قدیمی خود را زیر نظر دارد و در جریان پیروزی روز یکشنبه در فینال لیگ کاپ مقابل نیوکسل در ومبلی حضور داشت.

1828441

با وجود اینکه او از پیشرفت‌های یونایتد تحت رهبری اریک تن‌هاخ خوشحال است، اما بات احساس می‌کند راهی طولانی در پیش است: "یونایتد از نظر فوتبالی لیورپول را پشت سر گذاشته است. یورگن کلوپ فوق‌العاده است و من فکر می‌کنم او بازیکنان مناسبی را به خدمت خواهد گرفت، بنابراین آنها می‌توانند فصل آینده بازگردند، اما یونایتد در زمین از آنها پیشی گرفته است، که اعتبار آن برای تن‌هاخ است. به نظر می‌رسد او همه چیز را حل کرده است."

بات در ادامه گفت: "او می‌داند چه می‌خواهد و به افراد بالای سرش احترام می‌گذارد تا به او اجازه تصمیم‌گیری بدهند. آنها حتی می‌توانند لیگ را ببرند، زیرا سیتی هر دو دقیقه یک بار سکسکه می‌کند و این در حالی است که من فکر می‌کنم آرسنال این مسافت را دوام خواهد آورد."

"اما من نمی‌گویم یونایتد برگشته است. برگشتن تصادفی نیست. اگر به اصول باشگاه نگاه کنید، یونایتد پشت سر لیورپول قرار دارد. تیم جذب، کار بزرگی برای رسیدن به سطح بعدی در دست دارد. چهارم شدن برای منچستر ایده‌آل نیست. یادم می‌آید که ما قبلاً دوم می‌شدیم و به بازیکنان کم‌نام و نشان‌تر می‌گفتند اگر فصل بعد دوباره این اتفاق بیفتد، فروخته می‌شوید. می‌توان گفت که این برای روزگار قدیم است، اما این ذهنیت باشگاه در آن زمان بود. اگر قرار بود دوم شوی، می‌توانی هفتم شوی."

دیدگاه‌ها