کد خبر : 1893908 | 14 اسفند 1401 ساعت 00:46 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن در کلاس جهانی آوردم، چون گل می‌خواستم

ناگلزمان: باید گل سوم را می‌زدیم و کار را تمام ‌می‌کردیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد توماس مولر اگر مصدوم نباشد، مقابل پاریس به میدان خواهد رفت.

ناگلزمان: باید گل سوم را می‌زدیم و کار را تمام ‌می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیدار هفته بیست و سومش را با پیروزی 2-1 در خانه اشتوتگارت به پایان رساند تا با پیروزی و حفظ صدرنشینی خود در بوندس‌لیگا راهی دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل پاری‌سن‌ژرمن شود.

یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار در مورد پیروزی تیمش گفت: "بعد از این که دو گل پیش افتادیم طی چند ضد حمله به موقعیت‌های خوبی دست یافتیم اما در ضربات آخر کم‌دقت بودیم."

او افزود: بازی را تحت کنترل خود داشتیم ولی وقتی در دقایق پایانی گل می‌خورید، اوضاع برای شما سخت می‌شود. باید با دقت و جدیت بیشتری از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم تا با زدن گل سوم کار را تمام کنیم."

1828464

سرمربی بایرن در مورد تعویض‌هایی که در این بازی انجام داد گفت: "من چه کسانی را به بازی آوردم؟ سه بازیکن در کلاس جهانی که استحقاق حضور در زمین را داشتند. من مانه، سانه و گنابری را به زمین آوردم، نه سه بازیکن جوان. این نشان می‌دهد که مربی تیم گل‌های سوم و چهارم را می‌خواهد."

بایرن مونیخ که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با یک گل از سد پاری‌سن‌ژرمن گذشت، روز چهارشنبه در دیدار برگشت میزبان این تیم است. ناگلزنان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را با چه ترکیبی به مصاف پاریس می‌فرستد گفت: "نمی دانم! باید دوباره بازی را تماشا کنم و ببینم پاریس چه می‌کند؛ سپس تصمیم نهایی را خواهم گرفت."

1828465

او در مورد توماس مولر که تعویض زودهنگامش در بازی با گلادباخ حواشی زیادی به همراه داشت ولی در این بازی در جمع بایرنی‌ها حضور داشت و یک پاس گل داد گفت: "اگر توماس مولر سالم و آماده باشد، در پیش فرض من او فیکس خواهد بود."

بازی نکردن ژوائو کانسلو، سوال بعدی از ناگلزمان بود که سرمربی بایرن در پاسخ به آن گفت: "او با این شرایط به خوبی کنار می‌آید و مشکلی ندارد. فکر نمی‌کنم او از تیم جدا افتاده باشد. استانیشیچ ویژگی‌های دفاعی بیشتری نسبت به او دارد و کانسلو تا کنون تجربه بازی در دفاع سه نفره را نداشته است."

دیدگاه‌ها