کد خبر : 1893953 | 14 اسفند 1401 ساعت 10:45 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

دردسر جدی یونایتد: اختلاف گلیزرها بر سر فروش!

اختلاف بین خانواده گلیزر بر سر فروش منچستریونایتد مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

دردسر جدی یونایتد: اختلاف گلیزرها بر سر فروش!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف در خانواده گلیزر بر سر فروش منچستریونایتد ممکن است کل روند فروش این باشگاه را با مشکل مواجه کند اما در این شرایط هم سومین خریدار وارد رقابت شده است. 
یونایتد و افراد مسئول در زمینه فروش این باشگاه از شیخ جاسم بن حداد آل ثانی و سر جیم راتکلیف دعوت کرده‌اند که دو هفته دیگر برای صحبت و مذاکره درباره شرایط فروش این باشگاه در اولدترافورد حضور پیدا کنند. 
اما حالا گفته شده که نام سومی هم در این میان مطرح است. پیشنهادی از سوی تاجری آمریکایی ارائه شده و نام او هم در فهرست افراد دعوت شده به چشم می‌خورد. 
در حالی که تمامی کسانی که مشتاق خرید این باشگاه هستند، شرایط را به خوبی برای ارائه پیشنهاد سنجیده‌اند، اما ممکن است تعلل مالکان فعلی این باشگاه باعث شود که زمان برای آن‌ها از دست برود. 

1828563

پیش از این بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که جوئل و آورام، دو برادر از خانواده گلیزر، خیلی تمایلی به فروش این باشگاه ندارند اما سایر اعضای این خانواده مشتاق فروش سهام‌شان هستند. 
مسئله اصلی در حال حاضر این است که آخرین روز برای نهایی کردن این انتقال دقیقا 31 می است که یک روز پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و این موضوع ممکن است برای آن‌ها به صورت جدی دردسرساز شود چون اگر هر پیشنهادی پذیرفته شود، خریدار باید پیش از این تاریخ از این اتفاق مطمئن باشد تا بتواند خط مشی درستی را در نقل و انتقالات در پیش بگیرد. 
تمامی این موارد دست به دست هم داده تا انتقال مالکیت منچستریونایتد به هر یک از پیشنهاد‌ دهندگان به معضلی جدی تبدیل شود و به نظر می‌رسد که یکی از جنجالی‎‌ترین انتقال‌های چند سال اخیر لیگ برتر در پیش است، البته اگر این اتفاق در نهایت رخ دهد.

دیدگاه‌ها