کد خبر : 1893956 | 14 اسفند 1401 ساعت 10:58 | 21.2K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد شدید از دوناروما: این چه گلی بود خوردی!

جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران و رسانه‌ها روبه‌رو شده است.

انتقاد شدید از دوناروما: این چه گلی بود خوردی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فرانسه به مصاف نانت رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
یکی از دو گلی که توسط بازیکنان نانت به ثمر رسید، باعث شد که بسیاری از هواداران پی‌اس‌جی انتقادهای شدیدی را علیه دوناروما مطرح کنند. 
این بازیکن از روی خط دروازه بیرون آمد و به نظر می‌رسید که حواسش خیلی به جریان بازی نیست. او انتظار داشت که لودوویچ بلاس توپش را سانتر کند، اما او در عوض تصمیم گرفت از فرصتی که داشت استفاده کند و آن را از تیرک نزدیک وارد دروازه حریف کند. 

1828571

این در حالی است که او گل دوم را هم روی یک ضربه شروع مجدد دریافت کرد و بسیاری معتقد بودند که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آن شود. نانت حتی یک بار دیگر هم تهدیدی جدی روی دروازه او داشت و ممکن بود گل سوم را هم به ثمر برساند. 
این اتفاقات در مجموع باعث شده که بسیاری از هواداران و رسانه‌های فرانسوی به شدت از شرایط این دروازه‌بان ایتالیایی انتقاد کنند و او را در چند هفته اخیر تحت فشار بگذارند. 
با توجه به این که دیدارهای ملی برای ایتالیا نزدیک است، روبرتو مانچینی امیدوار است که این فشار زیاد و انتقادهای جدی تاثیر بدی روی اعتماد به نفس این بازیکن نداشته باشد.

دیدگاه‌ها