کد خبر : 1893965 | 14 اسفند 1401 ساعت 11:48 | 13.4K بازدید | 11 دیدگاه

سیمئونه: برای رسیدن به اینجا بهای سنگینی دادم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، شب گذشته رکورد مربیگری در این تیم را با یک پیروزی فوق‌العاده برابر سویا از آن خود کرد.

سیمئونه: برای رسیدن به اینجا بهای سنگینی دادم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این ششصد و سیزدهمین دیداری بود که سیمئونه به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم حضور داشت و به این ترتیب رکورد بیشترین تعداد بازی به عنوان سرمربی را در تاریخ این باشگاه به نام خودش ثبت کرد. 
او پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «همه لحظات خوبی که با اتلتیکو سپری کرده بودم را به یاد آوردم. دیدار چلسی، دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بازی با بارسا که در نهایت با قهرمانی ما به پایان رسید و فینالی که در میلان در ضربات پنالتی باختیم و نتوانستیم بیشتر از آن به جام قهرمانی نزدیک شویم، اما باید بگویم که من آرام هستم و اینجا همان‌جایی است که دوست دارم باشم و کاری است که دوست دارم انجام دهم. شما باید تا لحظه آخر مبارزه کنید.»

1828585

این مربی آرژانتینی درباره واکنش بازیکنان و این که همه پس از بازی او را در آغوش گرفتند گفت: «رفتار همه و واکنشی که داشتند بسیار خوب بود. رسیدن به چنین دستاوردی آسان نیست و بهای بسیاری دارد. همه دوست دارند بازی کنند اما ما توانستیم 11 سال بهترین بازیکنان را در ترکیب این تیم به کار بگیریم. دیدن این لحظات برای من بسیار لذت‌بخش است. همه امشب خوب بازی کردند و می‌دانستند چطور باید به سویا ضربه بزنند. ما بارها این موضوع را تمرین کرده بودیم و آن‌ها نمایش درستی در زمین ارائه کردند.»
سیمئونه درباره ابراز احساسات آنتوان گریزمان هم اضافه کرد: «او فوتبالیستی است که خودش را وقف اتلتیکو کرد. با شرایط سختی از بارسلونا برگشت اما فراموش نکنید که این بازیکن قهرمانی جام جهانی را تجربه کرده است. تنها انتظاری که من از او دارم اشتیاق و بازی با تمام وجود است.»

دیدگاه‌ها