کد خبر : 1894035 | 14 اسفند 1401 ساعت 17:43 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

الکساندر-آرنولد: تماشای قهرمانی یونایتد سخت بود

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، در آستانه بازی تیمش با منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی شیاطین سرخ در جام اتحادیه برایش تلخ بوده و نمی‌توانسته جام را در دست‌های آنها تماشا کند.

الکساندر-آرنولد: تماشای قهرمانی یونایتد سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای لیورپول و منچستریونایتد در انگلیس همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. امشب لیورپولی‌ها در خانه خود میزبان شیاطین سرخ هستند تا در لیگ برتر به مصاف آنها بروند.

ترنت الکساندر آرنولد، دفاع راست لیورپول، امروز در آستانه این دیدار در یک مصاحبه شرکت کرد و با اشاره به قهرمانی اخیر یونایتد در جام اتحادیه گفت با اینکه دیدار فینال را تماشا کرده، ولی تحمل قهرمانی شیاطین سرخ برایش سخت بوده، تا جایی که نتوانسته مراسم اهدای جام را تماشا کند.

1828685

آرنولد در مصاحبه با روزنامه تلگراف اذعان کرد که آرسنال و منچستریونایتد در این فصل به مراتب بهتر از فصل‌های گذشته ظاهر شده‌اند و لیورپول می‌تواند برای بازگشت به روزهای خوب خود از روندی که این دو تیم در پیش گرفته‌اند درس بگیرد.

این مدافع انگلیسی لیورپول در مصاحبه خود گفت: "بازی فینال جام اتحادیه را تماشا کردم ولی به محض اینکه سوت پایان به صدا درآمد و دیدم دارند برای مراسم اهدای جام آماده می‌شوند تلویزیون را خاموش کردم. امکان نداشت بتوانم آن صحنه را تماشا کنم. البته در عمل فرقی نمی‌کند و آنها جام را بالای سر بردند. احساسم چیست؟ واقعا درد دارد! بله خیلی درد دارد. این نشان می‌دهد فوتبال چقدر سریع عوض می‌شود. آرسنال را ببینید. آخر فصل پیش همه می‌گفتند آرسنال خیلی هنر کند به جمع چهار تیم می‌رسد، ولی حالا آنها مدعی اول در کورس قهرمانی هستند".

1828686

منچستریونایتد که فصل گذشته شرایط خوبی در لیگ برتر نداشت، حالا یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. آرسنال هم شرایط مشابهی دارد و در حال حاضر با پنج امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش پیشتاز این لیگ است.

دیدگاه‌ها