کد خبر : 1894063 | 14 اسفند 1401 ساعت 19:23 | 55.1K بازدید | 93 دیدگاه

امروز نه اما در آینده برنده می‌شویم؛

خمس: این تیم از لوگوی تراکتور دفاع می‌کند

سرمربی تراکتور پس از شکست برابر پرسپولیس گفت به بازیکنانش بابت تلاشی که در این مسابقه داشتند، افتخار می‌کند.

خمس: این تیم از لوگوی تراکتور دفاع می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی که در نیمه دوم تقابل با پرسپولیس موفق شده بود دو گل خورده خود را جبران کند و به بازی برگردد، در ثانیه‌های پایانی گل سوم را دریافت کرد تا بدون امتیاز، از مسابقه خارج شود.

پاکو خمس پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور در نیمه اول بازنده بود اما در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند، عنوان ‌کرد: می‌خواهید من چه بگویم؟ من هیچ تاکتیک ویژه‌ای نداشتم، چون پیش از بازی نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من از قبل نمی‌توانم برای بازی تاکتیکی مشخص کنم، چون نمی‌توانم پیشگویی کنم.

او ادامه داد: من با اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد، تصمیم می‌گیرم که چه‌ کار کنم. ۲-۰ عقب بودیم و برای اینکه بتوانیم نتیجه را جبران کنیم، مجبور بودیم یک فوروارد به زمین بفرستیم. برای عباس‌زاده خیلی خوشحالم که توانست گل بزند تا دوباره به روزهای ایده‌آلش برگردد و به ما کمک کند.

سرمربی تراکتور سپس درباره تاثیر غیبت محمدرضا اخباری در این مسابقه بیان کرد: برای هر تیمی پیش می‌آید که در مسابقاتی، برخی از بازیکنانش را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشته باشد و امروز هم برای ما اتفاق افتاد. باد هم بود، اما ۴۵ دقیقه به ضرر ما بود و ۴۵ دقیقه به نفع ما. در واقع باد خیلی اذیت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که بازی آنطور که باید، انجام شود. شاید اگر باد نبود بازی بهتر از این هم می‌شد.

خمس درباره اظهاراتی که پس از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان داشت، توضیح داد: من در آبادان گفتم که از نیمه دوم راضی نیستم، نه از کل بازی. فکر می‌کنم ما امروز در نیمه اول، با وجود اینکه باد به ضرر ما بود، بازی خوبی انجام دادیم. امروز به بازیکنانم افتخار می‌کنم. من بابت تلاشی که بازیکنانم کردند خوشحالم. بعد از ۲-۰ توانستیم به بازی برگردیم. شاید اگر خیلی از تیم‌ها بودند، بعد از ۲-۰ بازی را از دست می‌دادند و نمی‌توانستند به بازی برگردند اما ما این کار را کردیم و من بابت این به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نه تنها من، بلکه فکر می‌کنم هواداران تراکتور هم باید به بازیکنانی که ما در رختکن داریم و از لوگوی این باشگاه دفاع می‌کنند، افتخار کنند.

1801769

او در واکنش به اینکه تراکتور در نیمه دوم برنده بازی بود، گفت: بازی‌ها اینطور نیستند که یک نیمه را ببری و یک نیمه را ببازی و باید ببینی بازی کامل چطور است. ما همان کاری را که در نیمه اول کردیم، در نیمه دوم هم انجام دادیم و تنها تفاوتش این بود که ما در نیمه دوم، ۲-۰ عقب بودیم و باید باید می‌رفتیم تا نتیجه را برگردانیم. اگر اشتباه نکنم پرسپولیس فقط سه شوت در چارچوب زد و هر سه هم گل شد. من هر زمانی که تیمم می‌بازد، مسئولیت را قبول می‌کنم؛ مسئولیت همیشه با سرمربی است.

خمس ادامه داد: من فکر می‌کنم اینطور نبود که در نیمه اول اشتباه کنم و در نیمه دوم کارم را درست انجام بدهم؛ ما همان کاری را که در نیمه اول کردیم، در کل بازی انجام دادیم و باید این را هم در نظر داشته باشیم که در نیمه اول بازی خیلی سخت بود، چون باد علیه ما بود. در هر صورت هر زمانی که تیمم ببازد، مسئولیت با من است.

سرمربی تراکتور در خصوص درخشش عباس‌زاده در این مسابقه گفت: امروز بابت کار تمام بچه‌ها خوشحالم و عباس‌زاده هم دو گل زده و طبیعتا من بابت آن هم خوشحالم.

سرمربی تراکتور در واکنش به اینکه او حتی پس از شکست‌ها هم در نشست خبری حاضر می‌شود و پاسخگو است، عنوان کرد: من واقعا لذت می‌برم که اینجا هستم. این بخشی از کار من است. هم در بردها ما را خواهید دید و هم در باخت‌ها.

1828667

خمس سپس با اشاره به عملکرد تراکتور در بازی امروز بیان کرد: مسئولیت هر چیزی که در زمین اتفاق می‌افتد، با من است. من از بازیکنان می‌خواهم که چطور در زمین بازی کنند و گاهی خوب درمی‌آید و گاهی هم بد. اشتباهاتی که بازیکنان می‌کنند برای این است که ما بعدا آنالیز کنیم و به آنها گوشزد کنیم که دیگر تکرار نشود. در این بازی هم بازیکنان هم کارهای خوب انجام دادند و هم اشتباه کردند. از طرفی پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها در نیمه اول تنها دو ضربه در چارچوب داشتند و دو گل زدند که این کيفيت بازیکنانشان را نشان می‌دهد که با دو ضربه توانستند دو گل بزنند اما ما توانستیم نتیجه ۲-۰ را مقابل تیم به این بزرگی برگردانیم و باز هم تکرار می‌کنم که هر تیمی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد، اما ما بازی را مساوی کردیم. باز هم می‌گویم از بازیکنانم خیلی راضی هستم؛ آنها خیلی تلاش کردند و با تلاششان توانستند بازی را مساوی کنند ولی در دقایق آخر گل خوردیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به اینکه آیا این نتیجه به خاطر عدم تمرکز خط دفاعی رقم خورد، گفت: فکر نمی‌کنم دریافت گل به خاطر عدم تمرکز بوده باشد. در واقع یک صحنه‌ای پیش آمد و توپ وارد دروازه ما شد؛ حالا روی اشتباه یا هر چیز دیگری‌. عدم تمرکز نبود و ما خیلی خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم این آنالیز به این خاطر است که بیشتر به نتیجه نگاه می‌کنید، ولی برای من شاید چیزهای دیگری مهم‌تر از نتیجه باشد و آن هم کیفیت و نوع بازی است. درست است که باخت برای من خیلی دردناک است و مثل همه دوست ندارم ببازم، ولی من بیشتر به نوع بازی نگاه می‌کنم و بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم تماشاگران هم لذت بردند و آنها هم دوست دارند چنین بازی‌هایی ببینند. فکر می‌کنم ما با این نوع بازی در مسابقات آینده برنده شویم.

دیدگاه‌ها