کد خبر : 1894083 | 14 اسفند 1401 ساعت 21:12 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

رافینیا: همه تصمیم‌های داور درست بود

بازیکنان بارسا و والنسیا درباره تصمیمات داوری دیدار دو تیم نظرات مختلفی دارند. رافینیا تصمیم‌های داور را درست می‌داند ولی گیامون می‌گوید حق والنسیا گرفتن یک امتیاز از این بازی بوده است.

رافینیا: همه تصمیم‌های داور درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در خانه خود نوکمپ میزبان والنسیا بود تا دیدار خود در هفته بیست و چهارم لالیگا را مقابل این تیم برگزار کند. در این بازی که بارسا صاحب یک پنالتی شد ولی آن را از دست داد و آرائوخو هم از زمین اخراج شد در نهایت شاگردان ژاوی موفق شدند با تک‌گل رافینیا با نتیجه 1-0 پیروز شوند. 

1828799
رافینیا گلزن بارسا در پایان بازی گفت:" بازی سختی بود. مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم. بازی کردن 10 نفره خیلی سخت است. ما هر آنچه لازم بود انجام دادیم و خطها را به هم نزدیک کردیم و پیروز شدیم.

درباره اخراج آرائوخو؟ او آخرین نفر  مقابل دروازه بود و اتفاقی که افتاد طبیعی است. اگر آن کار را نکرده بود بازیکن والنسیا با مارک تک به تک می‌شد. من معتقدم کارت قرمز درست بود ولی گاهی باید به خاطر تیم این کارها را انجام داد.

پنالتی بارسا که سه نفر خواهان زدن آن بودند؟ ما قبل از بازی درباره اینکه چه کسی پنالتی خواهد زد صحبت کرده بودیم. آنسو هم می‌خواست پنالتی بزند و من این را می‌فهمم. این یک اتفاق طبیعی است. آنسو خواست که پنالتی را بزند ولی گاهی هم‌تیمی‌های شما پاسخ مثبت می‌دهند و گاهی هم نه".

هوگو گیامون، هافبک والنسیا، در پایان بازی گفت:" ما سزوار شکست نبودیم. بازی پیچیده‌ای بود ولی تیم خوب کار کردم. گلی که دریافت کردیم کار را برایمان سخت کرد. ما معتقدیم منصفانه این بود که یک امتیاز از این بازی بگیریم.

در مورد پنالتی من حدس می‌زدم که داور سوت بزند. ولی خب VAR برای همین صحنه‌ها است. توپ به دست من برخورد کرد ولی به نظرم چون عمدی در کار نبود نباید پنالتی می‌گرفت. به نظرم داور خیلی سریع سوت زد. داور صحنه را دیده بود و VAR هم تصمیمش را تصحیح نکرد". 

دیدگاه‌ها