کد خبر : 1894152 | 15 اسفند 1401 ساعت 03:31 | 16.7K بازدید | 22 دیدگاه

زدن یک گل در سه بازی ناراحت کننده است

آنچلوتی: هنوز برای قهرمانی در لالیگا شانس داریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از ناکامی اخیر شاگردانش در عملکرد تهاجمی ابراز نگرانی کرد.

آنچلوتی: هنوز برای قهرمانی در لالیگا شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مقابل میزبان خود رئال بتیس به تساوی بدون گل رضایت داد تا فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین به 9 امتیاز افزایش یابد. کارلو آنچلوتی بعد از این دیدار از کارایی پایین تیمش در فاز تهاجمی ابراز نارضایتی کرد. کارلتو البته با وجود فاصله زیاد با آبی اناری‌ها، همچنان به فتح لالیگا امیدوار است.

او صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: "بازی همان طور که ما می‌خواستیم شروع شد ولی حقیقتش را بخواهید ما در خط حمله کارایی لازم را نداشتیم. البته در سی دقیقه پایانی عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول که حریف خیلی باز بازی می کرد، راه‌های زیادی برای ایجاد موقعیت وجود داشت اما در مقطع کنونی در فاز تهاجمی کم اثر هستیم. "

سرمربی رئال در این خصوص افزود: "گاه یک دریبل اضافه می‌زنیم، گاه یک شوت را به موقع نمی‌زنیم و... چنین شرایطی برای ما به قیمت زدن تنها یک گل آن هم از روی ضربه ایستگاهی طی سه بازی تمام شده است. امروز 3-4 موقعیت خیلی خوب داشتیم که گل نشد. از مشکل فعلی خود مطلع هستیم؛ می‌دانیم که در دفاع مشکل خاصی نداریم اما در خط حمله خوب عمل نمی‌کنیم. در چنین شرایطی نیاز داریم که بین حمله و دفاع خود تعادل ایجاد کنیم."

1828982

آنچلوتی در خصوص سه تغییری که بعد از دقیقه 60 در تیمش ایجاد کرد، گفت: "کاماوینگا یک کارت داشت و به همین خاطر لوئیز هنریکه را جایگزین او کردیم که در نبردهای تن به تن خطرناک است. در 30 دقیقه آخر خوب بودیم. باید جابجایی های بیشتر و بهتری انجام دهیم."

او در مورد بازی ندادن به آسنسیو تاکید کرد: "چون رودریگو، کریم و وینی را داشتیم به او بازی ندادم. توضیح اینکه چرا آسنسیو بازی نکرد، سخت است. در این فکر بودم آسنسیو را به میدان بفرستم ولی به این نتیجه رسیدم که می‌توانیم بدون او به هدفی که داریم برسیم."

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سوال که چقدر از بی دقتی و ناکامی مهاجمان آماده تیمش عصبانی است گفت: "بیشتر از اینکه عصبانی باشم، ناراحت هستم. این که تیمی با چنین کیفیتی در خط حمله فقط یک گل در سه بازی زده، خیلی ناراحت کننده است و من را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید دقت خود را بالا برده و موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم؛ این راه حل مشکل ماست چون پیکربندی تیم ما درست است؛ ما همان تیمی بودیم که در آنفیلد 5-2 پیروز شدیم."

با وجود فاصله 9 امتیازی با بارسای صدرنشین، آنچلوتی معتقد است که تیمش همچنان شانس فتح لالیگا را دارد: "هنوز شانس داریم و به از دست دادن قهرمانی فکر نمی‌کنیم. 9 امتیاز، فاصله زیادی است اما باید تا آخر به جنگیدن ادامه دهیم. نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد چون بازی‌های زیادی باقی مانده و باید بهتر عمل کنیم."

دیدگاه‌ها