کد خبر : 1894159 | 15 اسفند 1401 ساعت 08:17 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

هدیه گران‌بهای مسی‌ها برای فرزاد حسین‌خانی (عکس)

مس کرمان امروز در خانه برابر فولاد خوزستان در دیداری حساس به میدان خواهد رفت و شاگردان فرزاد حسین‌خانی امیدوارند در روز تولد سرمربی‌شان با نمایشی موفق به سه امتیاز ارزشمند دست یابند.

هدیه گران‌بهای مسی‌ها برای فرزاد حسین‌خانی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان بعد از دو نمایش موفق برابر گل‌گهر سیرجان و در ادامه نساجی قائمشهر که با کسب سه امتیاز و فاصله شش امتیازی با مدعیان سقوط همراه شد، برابر ذوب آهن در اصفهان با بدشانسی بزرگی مواجه شدند و طی یک اشتباهات سریالی عجیب در نهایت دروازه خود را باز شده دیدند و از کسب امتیاز در فولادشهر محروم ماندند.

1828990

این در حالیست که اکنون به واسطه شکست نفت آبادان در بازی روز گذشته مقابل مس رفسنجان، نارنجی‌پوشان از امید زیادی برخوردار هستند که در این جدال موفق شوند حریف مدعی و پرستاره خود را در خانه شکست داده تا اختلاف را با حریفان بیشتر نیز کنند.

یکی دیگر از انگیزه‌های ویژه شاگردان فرزاد حسین‌خانی، خوشحال کردن این سرمربی جوان در روز تولدش است. حسین‌خانی که در دوران بازی‌اش یکی از بازیکنان ستاره و قابل اعتنای مس کرمان محسوب می‌شد که علی‌رغم پیشنهاداتی که برای ترک این تیم داشت، دوران فوتبالی‌اش را در جمع نارنجی‌پوشان به پایان رساند، در دومین فصل دوران مربیگری‌اش نیز توانست به حسرت طولانی مدت مس کرمان برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد.

1828991

او شب گذشته توسط بازیکنان و دیگر اعضای تیم به واسطه سالروز تولدش در اردوی پیش از بازی برابر فولاد خوزستان سورپرایز شد و جشن تولدش به این شکل برای وی ترتیب داده شد. با این حال بازیکنان و اعضای تیم به وی قول دادند با ارائه یک نمایش خوب و با انگیزه و کسب نتیجه مقابل فولاد خوزستان، هدیه ویژه‌ای را تقدیم وی کنند و باید دید در این هدفی که دنبال می‌کنند برابر شاگردان علیرضا منصوریان موفق عمل خواهند کرد یا خیر.

1828992

دیدگاه‌ها