کد خبر : 1894229 | 15 اسفند 1401 ساعت 14:23 | 31.2K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دلیل اصرار فران تورس برای پنالتی زدن به والنسیا

فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.

دلیل اصرار فران تورس برای پنالتی زدن به والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیروز در نوکمپ با یک گل والنسیا را شکست داد و حاشیه امنیتش در صدر جدول را بیشتر کرد. در جریان این بازی اتفاق جالبی رخ داد. با شروع نیمه دوم و درحالی‌که تنها 8 دقیقه از شروع نیمه می‌گذشت بارسا صاحب موقعیتی استثنایی برای به ثمر رساندن گل دوم شد. بارسا بعد از به دست آوردن یک کرنر توپ را به گردش درآورد و بعد از حرکت ترکیبی فاتی و رافینیا توپ به کسیه رسید که در نیمه دوم وارد زمین شده بود. ارسال او به کریستنسن رسید اما ضربه او به دست گیامون برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

1828790

فرانک کسیه و فاتی می‌خواستند پشت توپ قرار بگیرند اما مسئولیت این پنالتی به عهده فران تورس گذاشته شد. او ضربه بدی به سمت دروازه والنسیا شلیک کرد و توپش از کنار دروازه بیرون رفت. 

تورس اصرار زیادی برای زدن این پنالتی داشت و موندودپورتیوو دلایل آن را فاش کرد. در بارسلونا روبرت لواندوفسکی پنالتی‌زن اول است و بعد از او فرانک کسیه پشت توپ قرار می گیرد. لوا در لالیگا یک پنالتی را از دست داده ولی در لیگ اروپا پنالتی اش برابر یونایتد را گل کرد. کسیه در میلان پنالتی‌زن اول بود و از 36 ضربه توانسته بود 31 ضربه را گل کند؛ یعنی موفقیت 86 درصدی.

1828791

موندو نوشته است که با این وجود قبل از هر بازی در رختکن، ژاوی در مورد زننده ضربه پنالتی با بازیکنان حرف می‌زند چون بعضا در برخی مقاطع ممکن است شرایط برای پنالتی زدن لواندوفسکی و کسیه مهیا نباشد. دیروز هم که لوا مصدوم بود و کسیه نیز در ترکیب ثابت قرار نداشت، فران تورس مامور زدن پنالتی انتخاب شد. والنسیا باشگاه سابق تورس است و او انگیزه زیادی برای گلزنی داشت. تمام اعضای خانواده تورس در ورزشگاه بودند و از سوی دیگر 5 روز پیش نیز تولد تورس بود. به همه این دلایل تورس اصرار داشت طبق قرار قبل از بازی پنالتی را بزند و این کار را نیز انجام داد، هرچند توپ به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها