کد خبر : 1894258 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:20 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

دلگرمی جدید برای چلسی: ریس جیمز به دورتموند می‌رسد

بازگشت ریس جیمز، ستاره مصدوم چلسی، به تمرینات این تیم در آستانه دیدار فردای آبی‌ها مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان بهترین خبر برای گراهام پاتر به حساب می‌آید.

دلگرمی جدید برای چلسی: ریس جیمز به دورتموند می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فرداشب در خانه‌اش، استمفوردبریج، میزبان بوروسیا دورتموند است. شاگردان گراهام پاتر دیدار رفت خود با این تیم آلمانی را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست 1-0 پشت سر گذاشتند.

ریس جیمز ستاره مصدوم چلسی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ دیدار شنبه‌شب چلسی مقابل لیدز که با پیروزی 1-0 آبی‌ها به پایان رسید را از دست داد، ولی حضور او در تمرین امروز گراهام پاتر برای او و تیمش بهترین خبر در آستانه دیدار مهم با دورتموند است.

1785555

از دیگر خبرهای تمرین امروز چلسی حضور انگولو کانته و کریستین پولیشیچ در این جلسه تمرینی بود. کانته فرانسوی از ماه آگوست به دلیل مصدومیت به حاشیه رفته و برای تیمش وارد زمین نشده است. پولیشیچ هم از ماه ژانویه دیگر در ترکیب حضور نداشته است.

از مصدومانی که چلسی قطعا آنها را فردا در مقابل دورتموند در اختیار نخواهد داشت باید به تیاگو سیلوا اشاره کرد. این مدافع برزیلی که از ناحیه زانو آسیب دیده تا شش هفته نمی‌تواند به میدان برود. میسون مونت هم که البته به دلیل محرومیت نمی‌تواند در مقابل دورتموند بازی کند هم با مشکل گوارشی روبرو است و به همین خاطر بازی روز شنبه مقابل لیدز را از دست داده بود.

1753136

دیدگاه‌ها