کد خبر : 1894285 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:50 | 19.7K بازدید | 11 دیدگاه

سباستین کِل:

دورتموند اروپا را شگفت‌زده خواهد کرد

مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند در آستانه دیدار فردا مقابل چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید زردپوشان آلمانی به صعود امیدوارند و شگفت‌زده کردن اروپا عادتشان است.

دورتموند اروپا را شگفت‌زده خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند که دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ را در خانه‌اش برگزار کرد و چلسی را 1-0 شکست داد، فردا برای بازی برگشت در استمفوردبریج به مصاف این تیم می‌رود.

سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، در آستانه این مسابقه از شانس بالای صعود تیمش به مرحله بعدی گفت. کل می‌گوید دورتموندی‌ها عادت دارند هر چند سال یک بار اروپا را شگفت‌زده کنند و علامت تعجبی مقابل چشم‌های فوتبال اروپا قرار بدهند.

1829233

شانس صعود دورتموند به مرحله بعد
ما با حسی خوب به لندن سفر کردیم و اعتماد به نفسمان بالاست. ولی در بازی رفت دیدیم که چلسی می‌تواند چه تیم قوی‌ای باشد. آنها فردا مسلما با تمام توان تلاش خواهند کرد. برای همین است که می‌گویم باید برای یک بازی پرهیجان آماده باشیم. ما باید با تمام توان تلاش کنیم طوری که در پایان بازی هیچ افسوسی نداشته باشیم. در این صورت است که می‌توانیم صعود کنیم.

دورنمای دورتموند از ماجراجویی اروپایی
اینکه بتوانیم بعد از سال‌های خیلی زیاد دوباره به یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان برسیم برای باشگاه رویای شیرینی است. دورتموند ذاتا چنین باشگاهی است و عادت دارد هر چند وقت یک بار در اروپا یک علامت تعجب بزرگ مقابل چشم همه بگذارد. این صعود از نظر مالی هم برای ما اهمیت زیادی دارد، چون ما سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.

نقش مارکو رویس
مارکو برای ما خیلی خیلی مهم است. او گل‌های حیاتی برای دورتموند به ثمر رسانده و ما می‌دانیم چه ستاره باارزشی در اختیار داریم. من امروز ترکیب اصلی فردا را اعلام نمی‌کنم. سرمربی فردا تصمیمش را خواهد گرفت.

1829234

دیدگاه‌ها