کد خبر : 1894294 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:12 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

هیچکس برای کامبک روی رضا حساب نکرده بود..

بمب‌های انفجار آزادی دور ساق‌های میرزایی پنهان بود!

شاگرد سابق قلعه‌نویی در سپاهان، پانزدهم اسفند 1401 را برای هواداران استقلال به یک روز تاریخی بدل کرد.

بمب‌های انفجار آزادی دور ساق‌های میرزایی پنهان بود!

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در شرایطی که با نتیجه یک بر صفر به سود سیرجانی‌ها در جریان بود، با درخشش به‌یادماندنی بازیکن تعویضی استقلال به سود آبی‌ها به پایان رسید.

رضا میرزایی، وینگر اصفهانی استقلال که در این فصل کمتر به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، به عنوان بازیکن تعویضی با دستور ساپینتو وارد زمین شد و توانست یکی از زیباترین گل‌های فصل فوتبال ایران را به ثمر برساند.

در حالی که استقلال تا اخرین دقیقه وقت‌های معمول از میهمان خود عقب بود، آرمان رمضانی با یک پاس رو به عقب از داخل محوطه جریمه، رضا میرزایی را صاحب فرصت کرد و او هم با یک ضربه سرضرب و تماشایی، با کات داخل پا توپ را مماس با تیر افقی دروازه طوری به تور دروازه چسباند که کاری از دست منادی هم برنیاید تا استقلال به بازی برگردد.

1829259
1829260
1829258

اما در حالی که جو حاکم بر ورزشگاه حسابی استقلالی‌ها را به سمت دروازه گل گهر برای گل دوم تهییج می‌کرد، میرزایی بار دیگر با یک حرکت پا به توپ به سمت دروازه گل‌گهر توپ را پیش برد. بعد از یک فعل و انفعال، ستاره امشب ورزشگاه آزادی در محوطه جریمه برای گرفتن توپ اقدام کرد که با خطای محمدرضا حسینی سرنگون شد تا یک ضربه پنالتی به سود استقلال گرفته شود.

در ادامه یامگا به تخصص خود در زدن ضربات پنالتی ادامه داد و با یک ضربه مطمئن، دروازه منادی را برای بار دوم باز کرد تا رضا میرزایی با یک گل و کسب یک پنالتی، به سوپراستار هواداران استقلال در پیروزی مقابل تیم سرمربی اسبق خود تبدیل شود.

میرزایی که در این فصل فرصت چندانی برای خودنمایی پیدا نکرده بود و در بیشتر دقایق حضورش به عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال به میدان رفته بود، تا پیش از این بازی در دوازده مسابقه برای تیمش تنها مقابل ملوان در جریان پیروزی پرگل موفق به ثبت پاس گل شده بود و حالا یک باره با این گل تماشایی و پنالتی پراهمیتی که برای تیمش گرفت، حسابی در دل هواداران آبی جا باز خواهد کرد.

ویدئو: 274412

دیدگاه‌ها