کد خبر : 1894510 | 16 اسفند 1401 ساعت 17:00 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

پیکان- نساجی این‌بار در جام حذفی

سومین تقابل دستیاران یحیی، مساوی ممنوع!

پیکان و نساجی برای سومین بار در فصل جاری رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سومین تقابل دستیاران یحیی، مساوی ممنوع!

ه گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار و مشخص شد تیم‌های نساجی و پیکان باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رودرروی هم قرار بگیرند.

این بازی در شرایطی میان شاگردان مجتبی حسینی و حمید مطهری برگزار می‌شود که دو تیم هر دو بازی رفت و برگشت خود را در لیگ برتر انجام داده‌اند. بازی رفت پیکان و نساجی در تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بازی برگشت نیز چند هفته قبل در قائمشهر به تساوی یک بر یک انجامید.

حالا پیکان و نساجی سومین تقابل فصل خود را در جام حذفی خواهند داشت و این‌بار هم بازی به میزبانی نساجی برگزار می‌شود. نکته قابل توجه تقابل سوم این است که دیگر خبری از مساوی نخواهد بود. از آنجایی که یک تیم باید به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند، هردوی آن‌ها باید برای برد بجنگند و اگر مساوی هم کنند در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده خواهد بود.

1829662

نکته قابل توجه این مسابقه تقابل مجتبی حسینی و حمید مطهری دستیاران سابق یحیی گل‌محمدی است. البته حسینی سوابق بیشتری در امر سرمربیگری دارد و مطهری اولین سال سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد.

جالب اینکه مجتبی حسینی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن دوبار قهرمانی در جام حذفی را چشیده و یک بار هم با پرسپولیس همراه با این مربی به فینال رفته و شکست خورده است. مطهری اما تا به حال به عنوان مربی نیز در فینال حضور نیافته و حالا امیدوار است به عنوان سرمربی این تیم طلسم برایش شکسته شود.

به نظر می‌رسد بازی پیکان و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی یکی از مسابقات جذاب این مرحله باشد؛ خصوصا اینکه بازی در قائمشهر و جلوی چشم هواداران نساجی برگزار می‌شود و این می‌تواند بر جذابیت‌های بازی دو تیم بیفزاید.

دیدگاه‌ها