کد خبر : 1894557 | 16 اسفند 1401 ساعت 20:41 | 30.1K بازدید | 6 دیدگاه

حمایت باشگاه الوکره از بازیکن ایرانی؛

هیچ بازیکنی جانشین امید ابراهیمی نمی‌شود

باشگاه الوکره قطر اعلام کرد هیچ جایگزینی برای هافبک ایرانی مصدوم‌شان نخواهند داشت.

هیچ بازیکنی جانشین امید ابراهیمی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی پس از مصدومیت در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه و دوری سه ماهه از میادین که جام جهانی ۲۰۲۲ را هم از او گرفت، دوباره با یک آسیب دیدگی جدید مواجه شده که فعلا یک ماه است اجازه بازی به او نداده ولی همچنان مورد حمایت باشگاه الوکره قطر قرار دارد.

این هافبک ایرانی که شروع درخشانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر داشت و تاکنون هم در هشت مسابقه دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته، در یک ماه اخیر اجازه بازی پیدا نکرده و هنوز هم به شرایط مطلوبی نرسیده، اما با این وجود باشگاه الوکره قصد دارد این بازیکن را در لیست نفرات خود حفظ کند.

امید ابراهیمی یک ماه قبل در دیدار نیمه نهایی جام حذفی قطر مقابل الدحیل که در ترکیب قرار گرفته بود، به دلیل مصدومیت در شروع نیمه دوم تعویض شد و پس از آن در چهار مسابقه پیاپی لیگ ستارگان نتوانست الوکره را همراهی کند که این روند فردا هم در بازی دور یک‌هشتم نهایی جام امیر برای او تداوم خواهد داشت.

1829790

الوکره از ساعت ۱۷:۱۵ فردا، چهارشنبه، مقابل تیم دسته اولی الشحانیه قرار می‌گیرد و برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام امیر قطر می‌جنگد، اما امید ابراهیمی به دلیل آسیب دیدگی دور از لیست بازیکنان تیمش خواهد بود.

محمد السلیطی، مدیر رسانه باشگاه الوکره در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه احتمال دارد یک بازیکن جدید در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل جانشین امید ابراهیمی شود، عنوان کرد: «هیچ بازیکنی به لیست الوکره اضافه نخواهد شد که جای امید را پُر کند و امیدواریم هرچه زودتر این بازیکن به میادین برگردد.»

دیدگاه‌ها