کد خبر : 1894589 | 17 اسفند 1401 ساعت 08:01 | 47.3K بازدید | 7 دیدگاه

تاد بولی نتوانست احساس خود را مخفی کند

مالک چلسی فقط با این بردها شاد می‌شود! (عکس)

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.

مالک چلسی فقط با این بردها شاد می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با نتیجه 2-0 از سد دورتموند گذشته و با جبران شکست بازی رفت (1-0) همراه با هواداران خود در استمفوردبریج جشن صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برپا کند. تاد بولی، مالک چلسی، یکی از شاد‌ترین چهره‌های این لحظات بود.

او برخلاف پیروزی مقابل لیدزیونایتد ابایی از نشان دادن شادی خود نداشت و درست در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان بازی با مشت های گره کرده و فریادی بلند، به هزاران هواداری ملحق شد که فوتبال بعد از مدت ها روی خوش خود را به آنها نشان داده بود.

1829863
تاد بولی بلافاصله بعد از برد چلسی به سمت تونل ورزشگاه رفته و در حالی که بسیار خوشحال بود، گراهام پاتر را به آغوش کشید.

برد امشب مقابل دورتموند، یک برد معمولی نبود؛ این قطعا نظر تاد بولی هم خواهد بود که بعد از پیروزی چند روز پیش برابر لیدز، در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا از آن چه دیده لذت برده است؟ با یک لبخند گفت: "این هم یک نتیجه است!"

او که از تابستان گذشته تا به امروز هزینه‌های هنگفتی برای تبدیل چلسی به یک مدعی واقعی در اروپا و انگلیس انجام داده امیدوار است تا پیروزی و صعود امشب زمینه ای باشد برای اوج گیری دوباره آبی‌ها که نتایجشان در فصل جاری هیچ تناسبی با هزینه‌های آقای مالک نداشته است.

1829864
ویدیوی بی تفاوتی تاد بولی به پیروزی چلسی مقابل لیدز خیلی زود در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت اما به نظر می رسد که ویدیوی شادی دیوانه وار او بعد از برد امشب خیلی سریع ویدیوی قبلی را به باد فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها