کد خبر : 1894695 | 17 اسفند 1401 ساعت 19:48 | 46.9K بازدید | 14 دیدگاه

نظرسنجی AFC در غیاب باشگاه‌های ایرانی؛

رقابت جدید بین الهلال و النصر در آسیا

9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.

رقابت جدید بین الهلال و النصر در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های الهلال و النصر عربستان، النهضه عمان، الشرطه عراق، جبل المکبر فلسطین، الشارجه امارات، ستره بحرین، العربی الکویت و العربی قطر را به عنوان نامزدهای کسب عنوان بهترین تیم ماه انتخاب کرده است.

این نامزدها بر اساس نتایج یک ماه گذشته تیم‌ها از سوی AFC انتخاب شده‌اند و تیم برتر ماه از طریق نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که تا روز جمعه ادامه دارد، انتخاب خواهد شد.

نکته جالب حضور دو تیم عربستانی در این نظرسنجی است. الهلال در ماه گذشته به نتایج خوبی دست یافت و پس از شکست در فینال جام باشگاه‌های جهان و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها، به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرد تا شانس قهرمانی در این مسابقات را هم داشته باشد. النصر نیز با 46 امتیاز در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد.

1802850

النهضه در ماه گذشته به فینال جام سلطان عمان راه یافت و با پیروزی برابر عمان و بهلا، امتیاز کامل مسابقات را از آن خود کرد و الشرطه عراق هم با کسب 13 امتیاز از 6 بازی در لیگ عراق، با 39 امتیاز به رتبه دوم رسید.

جبل المکبر طی یک ماه گذشته با کسب 4 پیروزی متوالی به صدر جدول لیگ حرفه‌ای فلسطین رسید و الشارجه قهرمان سوپر کاپ امارات شد و ستره نیز به رتبه دوم لیگ بحرین صعود کرد.

در ماه فوریه همچنین العربی کویت با 28 امتیاز در صدر جدول لیگ این کشور قرار گرفت و العربی قطر هم فاصله خود را با الدحیل، صدرنشین لیگ ستارگان کاهش داد.

دیدگاه‌ها