کد خبر : 1894785 | 18 اسفند 1401 ساعت 11:43 | 15.1K بازدید | 11 دیدگاه

سخنرانی جانانه رییس فدراسیون در جمع کشتی گیران و مربیان؛

دبیر: ساعت 10 شب بخوابید و از فضای مجازی دور شوید

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع کشتی گیران و کادرفنی با ادبیات خاص خود نکاتی را به آن ها گوشزد کرد.

دبیر: ساعت 10 شب بخوابید و از فضای مجازی دور شوید

به گزارش "ورزش سه"،‌ بعد از چند ماه بالاخره تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اردوی خود را به صورت همزمان و با حضور همه اعضای کادرفنی و ستاره‌های خود در خانه کشتی برپا کرده اند. علیرضا دبیر نیز در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، دقایقی در جمع کشتی گیران حاضر شد و در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم های ملی به صحبت پرداخت.  

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی و کشتی گیران گفت: کار ما از 3 ماه پیش شروع شده و تا پایان رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی ادامه خواهد داشت. بزرگترین چیزی که باید به آن فکر کنید و هدفتان باشد بالا بردن پرچم مقدس کشورمان است و برای انجام آن در این 7 ماه پیش رو باید با تمام وجود و به خوبی تمرین کنید. برای کسب موفقیت از الان باید زحمت بکشید. گریه‌هایتان را به جای اینکه در تشک مسابقات جهانی بکنید، در تشک تمرین بکنید و سختی‌ها را تحمل کنید تا در تشک مسابقات با شادی به کار خود پایان دهید. 

1830293

علیرضا دبیر در تشریح انتخاب کشتی گیران نهایی برای مسابقات جهانی عنوان کرد: طبق چرخه بالای 8 ماه باید تلاش کنید و کسی که آماده تر از لحاظ جسمی، فنی و روحی باشد و نظم اردویی را رعایت کند انتخاب می‌شود و ما به دنبال رعایت عدالت هستیم. خدا را شاکرم، اجرای چرخه باعث شده تا حق هیچ کشتی گیری ضایع نشود و همه باید یا در میدان داخلی و یا بین المللی مسابقه دهند و اگر به کسی اجحاف شده بیاید و اعتراض کند. 

وی افزود: اجرای چرخه برای فدراسیون هزینه‌های بسیاری دارد چراکه در جریان چرخه اعزام های بین المللی نیز وجود دارد که خود با توجه به شرایط موجود هزینه‌های بالایی را در بر دارد، پس هرکس که انتخاب شد باید با تمام وجود به روی تشک برود و برای مردم کشورش افتخارآفرینی کند. رعایت نظم و انضباط اردویی را بزرگترین عامل موفقیت می دانم چراکه این موضوع در زندگی هم موجب موفقیت می شود. برای رسیدن به هدف باید نظم داشته باشید و استراحت، تغذیه و تمریناتتان به موقع باشد، ساعت 10 شب بخوابید و از فضای مجازی دوری کنید. بر روی حریفان خود تمرکز کنید و تمرینات خود را بر اساس آنالیز حریفان انجام دهید و فیلم حریفان خود را حتما ببینید. 

1830294

رئیس فدارسیون کشتی گفت:‌ تمام جمعی که اینجا هستند، شانس انتخاب و ملی پوش شدن را دارند و هنوز کسی انتخاب شده نیست. ما مسابقات جهانی صربستان که کسب سهمیه المپیک 2024 نیز هست و مسابقات بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که نفرات اعزامی به این رقابت‌ها از دل چرخه ی انتخابی که تا ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت، انتخاب می‌شوند. 

1830295

دبیر با اشاره به کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: هم از پژمان درستکار و همکارانش و هم از حسن رنگرز و همکارانش رضایت دارم و معتقدم که کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و تمامی این نفرات در اردوهای تیم ملی زحمت می کشند. اگر می خواهید که کشتی گیران شما به حرفتان گوش دهند و نظم داشته باشند، اول  خودتان باید پیشقدم شوید، از همه زودتر بیدار شوید و سر صبحانه حاضر شوید تا کشتی گیرتان نیز از شما یاد بگیرد و در تمامی موارد از جمله اخلاق، معنویت و ... برای شاگردان خود الگو باشید.

دیدگاه‌ها