کد خبر : 1894787 | 18 اسفند 1401 ساعت 11:46 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

درستکار در نقش گواردیولا، نخودی در جلد مسی(عکس)

تمرین میدان تیم ملی کشتی آزاد در ورزشگاه آزادی صحنه‌های جالبی را برای پژمان درستکار و شاگردانش خلق کرد.

درستکار در نقش گواردیولا، نخودی در جلد مسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آزادکاران برای مسابقات بین المللی پیش رو از جمله قهرمانی آسیا و بعد از آن قهرمانی جهان که مرحله اصلی برای کسب سهمیه المپیک 2024 محسوب می‌شود، استارت خورده و بعد از چند تورنمنت بین المللی که در ماه‌های اخیر سپری شده، حالا پژمان درستکار تا حدودی مسیر خود را برای سال 2023 معین کرده است. 

اما این روزها ستاره‌های کشتی ایران از جمله حسن یزدانی، کامران قاسمپور، رحمان عموزاد و... در اردوی تیم ملی هستند و درستکار در روزهای پایانی سال با سخت گیری در پی یک بدنسازی اصولی در کنار تمرینات پرفشار است.  
روز گذشته برای چندمین بار در طول مدت سرمربیگری پژمان درستکار، آزادکاران به زمین چمن آزادی رفتند و تمرینات میدانی خود را در پیست تارتان این ورزشگاه انجام دادند. 

1830296

بارش باران و ژست‌های جالب مربیان و کشتی گیران هم باعث شد تا قاب‌های جالبی از این تمرین میدانی ثبت شود؛ هر چند کشتی گیران اواخر تمرین نای راه رفتن هم نداشتند.  
پژمان درستکار با راه رفتن روی چمن آزادی در نقش گواردیولای کشتی ایران گام بر می‌داشت و نقشه‌های خود را برای ادامه راه طراحی می‌کرد. از سوی دیگر محمد نخودی، نایب قهرمان دو سال اخیر جهان به سبک لیونل مسی خوشحالی می‌کرد تا یک روز با ژست‌های فوتبالی برای اعضای تیم ملی کشتی به ثبت برسد.  

1830297

عکس ها: فدراسیون کشتی

دیدگاه‌ها