کد خبر : 1894800 | 18 اسفند 1401 ساعت 13:15 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد ژیان به زودی در امارات می‌شکند!

لابا کوجو، مهاجم العین، به چهارمین گلزن برتر این باشگاه در لیگ حرفه‌ای امارات تبدیل شد.

رکورد ژیان به زودی در امارات می‌شکند!

به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش توگو که در سال 2019 به العین پیوست، در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات به رکورد 78 گل رسید.

لابا اکنون تنها 8 گل با شکستن رکورد ماجد العویس، ستاره سابق العین و عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه که 86 گل در لیگ امارات به ثمر رسانده، فاصله دارد.

این در حالی است که آساموا ژیان، مهاجم سابق العین، 95 گل و احمد عبدالله که در حال حاضر یکی از اعضای کادر فنی فعلی العین است، 117 گل برای این تیم به ثمر رسانده‌اتد.

لابا کوجو در این باره گفت: از تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده‌ام و باعث شد در فهرست برترین گلزنان تاریخ باشگاه در رده چهارم قرار بگیرم، بسیار خوشحالم اما خدمت به تیم مهمترین چیز است.

او ادامه داد: تنها چیزی که من به آن فکر می‌کنم این است که چگونه گلزنی کنیم تا به العین برای موفقیت در تمام رقابت‌ها کمک کنیم.

1830316

لابا همچنین گفت: البته فکر نمی‌کنم که العویس و ژیان نگران تعداد گل‌های من و شکسته شدن رکوردشان باشند، چرا که اکنون زمان گلزنی من است و من برای العین کار می‌کنم. بعدا خواهیم دید که آیا می‌توانم رکورد آنها را بشکنم یا خیر.

این مهاجم که پیش از این به عنوان بهترین گلزن لیگ مراکش شناخته شده بود، افزود: در مورد رکورد احمد عبدالله باید بگویم که مطمئنا این امر مستلزم تلاش مضاعف و ادامه گلزنی است.

دیدگاه‌ها