کد خبر : 1894842 | 18 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 36.9K بازدید | 26 دیدگاه

بایرن تصمیم گرفت: کانسلو را دائمی نمی‌خواهیم

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی که ژانویه امسال با سر و صدای زیاد از منچسترسیتی به صورت قرضی به بایرن پیوست نتوانسته نظر باواریایی‌ها را جلب کند و بایرن قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند.

بایرن تصمیم گرفت: کانسلو را دائمی نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای رسانه‌های آلمانی بایرن مونیخ تصمیم خود را درباره سرنوشت ژائو کانسلو گرفته است و قصد ندارد تابستان آینده قرارداد قرضی او را دائمی کند. این در حالی است که مدافع 28ساله پرتغالی امسال ژانویه در نقش یک یاغی از منچسترسیتی جدا شد و شاید او پل‌های پشت سرش را در اتحاد هم خراب کرده باشد.

بعد از پایان جام جهانی و شروع دوباره رقابت‌های فوتبال باشگاهی پپ گواردیولا بارها از ناتان آکه در پست دفاع چپ منچسترسیتی استفاده کرد و از همان زمان مشخص بود که بین او و کانسلو اتفاقاتی افتاده است. کار تا جایی بالا گرفت که پپ حتی ترجیح می‌داد از ریکو لوئیس 18ساله استفاده کند و نه از کانسلو.

1830372

در نهایت در ماه ژانویه به شکلی غیرمنتظره اعلام شد که این مدافع پرتغالی به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شده است. او در آلیانز آرنا شروع خوبی داشت و در دو مسابقه اولش با پیراهن بایرن دو پاس گل داد.

ژائو در سه بازی بعدی بایرن هم از ابتدا به میدان رفت ولی ناگهان ورق به ضرر او برگشت. کانسلو از آن زمان تا امروز در سه مسابقه بعدی تیمش و از جمله در دیدار دیشب بایرن مقابل پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ نیمکت‌نشین بوده است. البته او در اواخر مسابقه به میدان آمد و پاس گل دوم تیمش را به سرژ گنابری داد.

یولیان ناگلزمان در هفته‌های اخیر استفاده از استانیشیچ را در دفاع راست و آلفونسو دیویس را در دفاع چپ به کانسلو ترجیح می‌دهد و روزنامه بیلد امروز مدعی است که ستاره پرتغالی از شرایط خود در بایرن هم عصبانی شده است. بیلد می‌گوید باواریایی‌ها تصمیم خود را درباره آینده او گرفته‌اند و قصد ندارد با فعال کردن گزینه خرید دائمی او کانسلو را در تابستان پیش رو با پرداخت 70 میلیون یورو به منچسترسیتی دائمی کنند.

1796937

دیدگاه‌ها