کد خبر : 1894901 | 19 اسفند 1401 ساعت 11:11 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

او جایگاه خود را نزد شاگردانش از دست داده است

آخرین وضعیت گالتیه در پاریس: نهایتا تا آخر فصل!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، با وجود اینکه خطر اخراج را رد کرده اما جایگاه خوبی در نزد اعضای تیم ندارد.

آخرین وضعیت گالتیه در پاریس: نهایتا تا آخر فصل!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف پاری‌سن‌ژرمن در سال 2023 باعث شده تا کریستوف گالتیه جایگاه خود در رختکن تیم را از دست بدهد. اوضاع برای این مربی پس از شکست روز چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ و حذف زودهنگام از چمپیونزلیگ بدتر هم شده است.

ضعف تاکتیکی، ناتوانی در استفاده از فوق‌ستاره‌ها و خریدهای نامناسب مهمترین انتقاداتی است که باعث شده گالتیه بیش از پیش نسبت به آینده خود در پاریس دلسرد شود. با این حال باشگاه قصد دارد این مربی را تا پایان فصل حفظ کند.

1830541

پاری‌سن‌ژرمن تابستان گذشته کار خاصی برای پر کردن نقاط ضعف خود انجام نداد و در حال حاضر چوب آن را می‌خورد؛ جایی که با کوله‌باری از مصدومان نتوانست مقابل بایرن مونیخ کاری از پیش ببرد و یک شکست خورده فاقد امید بود.

گالتیه به خاطر تصمیمات تاکتیکی خود در طول فصل نیز به شدت موردانتقاد قرار گرفته است. او تیمش را در فصل جاری با چهار سیستم مختلف بازی داده و هنوز به سیستم ثابتی دست نیافته است. سرمربی پاریس همچنین جرئت ریسک پایینی دارد؛ او ترجیح می‌دهد قدم زدن کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار در زمین را تحمل کند، اما ریسک استفاده از چهره‌های کمتر شناخته‌شده را به جان نخرد.

علی‌رغم همه این موارد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روی ادامه همکاری با گالتیه تا پایان فصل اصرار دارد. گزارش‌های مربوط به جلسه اضطراری بین او و ناصر الخلیفی مبهم بود، اما گالتیه لزوماً از حمایت مقامات بالاتر برخوردار نیست و جایگاه خود را در نزد بازیکنان نیز از دست داده است. از زین‌الدین زیدان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی این مربی یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها