کد خبر : 1895307 | 21 اسفند 1401 ساعت 12:56 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض خاص مورینیو: ژست تاریخی با جواهر!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار عکسی از خودش به شیوه جالبی به حکم محرومیتش اعتراض کرده است.

اعتراض خاص مورینیو: ژست تاریخی با جواهر!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل رفتارهای مورینیو در جریان دیدار تیم رم با کرمونزه تصمیم گرفت که او را به مدت دو جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. 
این مربی پرتغالی درخواست تجدید نظری روی این حکم داده بود که از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا رد شد و حالا او نمی‌تواند در جریان بازی برابر ساسولو و همچنین دیدار حساس دربی دلا کاپیتاله برابر لاتزیو روی نیمکت حضور داشته باشد. 
به نظر می‌رسد که سرمربی رم به هیچ وجه از رای صادره درباره این پرونده راضی نیست و به همین دلیل تصمیم گرفت که اعتراضش را به شکل خاصی ابراز کند. 
او در حالی که از محصولات جواهری دخترش استفاده کرده تا ظاهری متفاوت داشته باشد، دستش را به نشانه دستبند زدن که ژست معروف و تاریخی‌اش در روزهای حضور روی نیمکت اینتر بود بالا گرفت و این عکس را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. 

1830831

بسیاری معتقد هستند که مورینیو به نوعی با این حرکت نشان داده که از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا اسیر شده و رفتاری که با او شده مناسب جایگاه و حتی اقداماتی که کرده نبوده است.
غیبت این مربی پرتغالی در دیدار برابر لاتزیو به هیچ وجه برای رم خوب نیست و آنها امیدوار بودند که فدراسیون فوتبال ایتالیا حداقل محرومیت او را یک جلسه کم کند.  

هواداران رم هم تصمیم دارند در دیدار برابر ساسولو و به نشانه اعتراض به رای صادره علیه سرمربی این تیم در سکوت و تنها با در دست داشتن پرچمی سفید در زمان به صدا در آمدن سوت آغاز بازی روی سکوها حاضر شوند تا از مورینیو حمایت کرده باشند.

دیدگاه‌ها