کد خبر : 1895528 | 22 اسفند 1401 ساعت 13:29 | 20.2K بازدید | 21 دیدگاه

مدیران باشگاه در انتظار کمک چند ده میلیاردی دولت

دلار و تومان، استقلال فقط پول می‌خواهد!

مدیران باشگاه استقلال منتظر دریافت کمک از دولت در روزهای پایانی سال 1401 هستند.

دلار و تومان، استقلال فقط پول می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی از اعلام رسمی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه به باشگاه استقلال برای پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی می‌گذرد. با وجود این صحبت‌های مخبر اما هنوز پولی از طرف دولت یا وزارت ورزش به حساب باشگاه استقلال واریز نشده و این در حالی است که آبی‌ها فقط تا 11 فروردین برای پرداخت این مبلغ و رهایی از عواقب احتمالی پرداخت نشدن پول فرصت دارند.

در چنین شرایطی اکثر ادارات دولتی در حال بستن حساب‌های خود در آخرین روزهای خود هستند و این مساله هم مزید بر علت شده تا پرداخت پول به باشگاه استقلال از سوی دولت عقب بیفتد.

از سوی دیگر ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال هم ضمن گلایه از پرداخت نشدن مطالبات خودش و بازیکنان از مدیران خواست قبل از تعطیلی نوروز فکری به حال این مساله کنند.

حالا مدیران استقلال در تلاش هستند تا در روزهای پایانی سال بتوانند کمک مالی دولت را دریافت کنند. این در حالی است که هنوز مبلغی که به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد، مشخص نیست. استقلالی‌ها حدود 100 میلیارد تومان باید به استراماچونی بدهند و در این شرایط مشخص نیست که دولت کل این پول را پرداخت می‌کند یا بخشی از آن را به استقلالی‌ها می‌دهد.

از سوی دیگر مدیران باشگاه برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد به بازیکنان و کادرفنی نیز در مخمصه هستند. علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش باید هرچه سریع‌تر برای تامین بخش دیگری از منابع مالی اقدام کنند تا سال جدید را با بحران شروع نکنند.

1831610

در این خصوص محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم اعلام کرده که مدیران در تلاش برای تامین پول هستند. او گفته است: «تمام هم و غم باشگاه این است که طلب بازیکنان و همچنین بدهی‌های خارجی مانند طلب استراماچونی را تامین کند. وظیفه ما همین است. مدیریت باشگاه تلاش می‌کند مشکلات مالی اعضای تیم حل شود. حتما سعی می‌کنیم به صحبت‌های ساپینتو جامه عمل بپوشانیم و مدیریت باشگاه در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.»

مومنی در مورد تامین منابع مالی برای پرداخت طلب استراماچونی و همچنین مطالبات بازیکنان تیم، اظهار داشت: «مدیریت باشگاه در تلاش برای حل این مشکلات است. به دنبال پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین راه هستیم و ان‌شاالله به زودی حل می‌شود.»

دیدگاه‌ها