کد خبر : 1895544 | 22 اسفند 1401 ساعت 14:29 | 8.5K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان سپاهان پاسخ اعتماد مورایس را داد

یکی از تصمیمات جالب توجه مورایس در مصاف با پرسپولیس استفاده کامل از جلال علی‌محمدی در ترکیب تیم بود.

کاپیتان سپاهان پاسخ اعتماد مورایس را داد

به گزارش "ورزش‌سه"، در دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی مورایس از مثلث مسعود ریگی، محمد قربانی و امید نورافکن برای حضور در بخش میانی تیمش بهره برده بود؛ ترکیبی که با توجه به نتیجه کسب شده در اصفهان جواب داد و طلایی پوشان در خانه شکست سنگین و دشواری را متحمل شدند. 
شکست ۴ بر ۲ سبب شد انتقاداتی نسبت به عملکرد مورایس وارد شود، اما این مربی با تجربه سعی کرد از اشتباهاتش درس بگیرد و در رویارویی بعدی تیمش با سرخپوشان دو تغییر قابل توجه در مرکز زمین انجام داد که البته در امتداد دیدارهای قبلی سپاهان بود.

1831887

به این ترتیب بود که جلال علی‌محمدی و محمد کریمی بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفتند. دو بازیکنی که نقش مهمی در پیروزی یک بر صفر سپاهان در آزادی ایفا کردند. علی‌محمدی در نیمه اول با حرکت سریع‌تر خود نسبت به لئاندرو سبب اخراج مهاجم برزیلی سپاهان شد و محمد کریمی هم در ثانیه‌های پایانی مورایس را به آنچه تیمش در این مسابقه حیاتی مستحقش بود، رساند. 

علاوه بر تأثیرگذاری علی‌محمدی که حالا وظایف یک کاپیتان را به خوبی در سپاهان پیاده می‌کند، حتما باید به نقش او در شکل گیری حملات تیم اشاره کرد. جلال در این مسابقه هنگام بازیسازی سپاهان عقب‌تر از کریمی و ریگی قرار می‌گرفت و او بود که وظیفه پخش توپ‌ها را به جناح چپ، راست و یا عمق برعهده داشت. 

1831888

علی‌محمدی که تصور نمی‌شد با حضور مورایس در سپاهان بماند، نیمه اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما این روزها کیفیتی را از خود بروز می‌دهد که سبب شده سرمربی پرتغالی او را در بازی مهمی مانند پرسپولیس تا سوت پایان در زمین حفظ کند.

دیدگاه‌ها