کد خبر : 1895602 | 22 اسفند 1401 ساعت 18:36 | 81.9K بازدید | 96 دیدگاه

استیل گنگ از دایی به قایدی (عکس)

پس از گلزنی در دیدار روز گذشته برابر فولاد، مهدی قایدی با تیپ و ظاهر جالب توجهی در تمرین استقلال ظاهر شد.

استیل گنگ از دایی به قایدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر گاه که مهدی قایدی در روز خوبش به سر می‌برده، استقلال نیز توانسته است نتیجه خوبی در زمین مسابقه کسب کند. این مسئله‌ای است که همواره در روزهای اوج وینگر بوشهری به اثبات رسیده و امسال نیز این فرضیه یک بار دیگر خود را در نتایج استقلال نشان داد.

قایدی که با انتقالی پر سر و صدا از شباب الاهلی به جمع آبی‌ها بازگشت، در همان دیدار نخست برابر ملوان توانست گلزنی کرده و یک پنالتی بگیرد. اما برای تکرار این اتفاق و گلزنی این بازیکن ریز نقش، هواداران استقلال زمان زیادی را منتظر ماندند و در این فاصله که قایدی نیز از گلزنی فاصله گرفته بود، تیم ساپینتو نتایج سینوسی کسب می‌کرد و حتی در یک مقطع نیز 7 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد.

با این وجود، موتور بازیکن بوشهری از نیم فصل دوم روشن شد. از گلزنی را از بازی با مس کرمان آغاز کرد و در هفت دیدار آخر استقلال، پنج مرتبه دروازه حریفان را باز کرده و استقلال توانسته با جمع آوری امتیازات، از پرسپولیس پیشی گرفته و به رتبه دوم جدول رده‌بندی برسد.

1831982

قایدی روز گذشته روی هر 2 گل استقلال تأثیرگذار بود. برای مشاهده اثرگذاری این بازیکن روی گل اول، باید کمی به عقب بازگشت. جایی که او با حرکتی خوب از سمت راست، یک پاس کلیدی به سعید مهری داد و شوت دیدنی و روی پای او، توسط کنت راهی کرنر شد و همان کرنر ارسالی نیز به گل اول استقلال ختم شد.

اوج کار مهدی، مسجل کردن پیروزی بود. او قدر پاس پیمان بابایی را به خوبی دانست و با وجود اینکه 2 مدافع فولاد روی خط دروازه قرار گرفته بودند، اما او با شوتی محکم توپ را به تور دروازه چسباند تا استقلال با رسیدن به گل دوم، خیالش بابت کسب سه امتیاز راحت شود.

قایدی در جریان تمرین ریکاوری امروز، با تیپ و ظاهر خاصی حضور یافته بود. با تصمیم ساپینتو، بازیکنان نیمکت نشین استقلال به مصاف تیم دسته دومی اسپاد الوند رفتند که بازیکنان اصلی مانند قایدی نظاره گر این دیدار بودند.

تیپ گنگ و جالب توجه مهدی قایدی و استفاده از عینک آفتابی نیز سوژه تمرین امروز آبی‌ها بود. ظاهر گنگی که مخاطب را به یاد ویدیو وایرال شده علی دایی و آهنگ خاصش می‌اندازد و نشان می‌دهد این روزها حسابی بر وفق مراد بازیکن بوشهری استقلال می‌گذرد.

دیدگاه‌ها