کد خبر : 1895622 | 22 اسفند 1401 ساعت 21:35 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

پیشنهاد وسوسه‌انگیز: برنامه تاتنهام برای حفظ هری کین

یک رسانه انگلیسی می‌گوید تاتنهام از علاقه منچستریونایتد به هری کین به شدت نگران است و قصد دارد او را به هر شکل ممکن و با ارائه پیشنهادی بالاتر از حد انتظار حفظ کند.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز: برنامه تاتنهام برای حفظ هری کین

به گزارش "ورزش سه"، آینده هری کین، کاپیتان و گلزن اول تاتنهام، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و انواع و اقسام شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی او در تابستان پیش رو به گوش می‌رسد.

تاتنهام شک ندارد که امسال هم قادر به فتح جام نخواهد بود و تنها هدفش در حال این است که فصل را در بین چهار تیم اول لیگ برتر به پایان برساند تا فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

1832014

سایت اتلتیک امروز در گزارشی اعلام کرد مدیران باشگاه تاتنهام هری کین را برای تیم‌شان لازم و ضروری می‌دانند و به خصوص از علاقه منچستریونایتد به این ستاره انگلیسی نگران هستند. یونایتد مدت‌ها است برای خرید یک مهاجم کلاسیک تلاش می‌کند و جذب چنین مهاجمی اولویت اول شیاطین سرخ در تابستان آتی است.

1832015

اتلتیک می‌گوید تاتنهام و رئیس این باشگاه دنیل لوی برای حفظ هری کین حاضرند برای تمدید پیشنهادی مقابل او بگذارند که می‌تواند بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ باشگاه را رقم بزند.

در تابستان 2021 منچسترسیتی برای جذب هری کین اقدام کرده بود، اما در نهایت این باشگاه شهر منچستر حاضر نشد مبلغ مد نظر دنیل لوی را بپردازد. در حالی که کمتر از 12 ماه به پایان قرارداد کین باقی مانده رئیس تاتنهام به این نتیجه رسیده که آن تاکتیک جواب نخواهد داد و تنها راه برای او پیشنهاد قابل توجه به هری کین است.

دیدگاه‌ها