کد خبر : 1895700 | 23 اسفند 1401 ساعت 10:56 | 51.9K بازدید | 9 دیدگاه

جانشین سعید مهری، یکی از این 4 نفر

سعید مهری با کارتی که در بازی با فولاد دریافت کرد، چهار اخطاره شد و دیدار با ذوب آهن در تعطیلات نوروز را از دست داد.

جانشین سعید مهری، یکی از این 4 نفر

به گزارش "ورزش سه"، با غیبت سعید مهری در بازی با ذوب آهن ترکیب استقلال در سال جدید با یک تغییر مواجه خواهد شد، اما این موضوع دغدغه زیادی برای ریکاردو ساپینتو ایجاد نخواهد کرد، چون چهار گزینه برای جانشینی سعید مهری وجود دارد.

مهدی مهدی پور، این بازیکن که بعد از بازی با تراکتور در تهران با مصدومیت مواجه شد، رفته رفته مهیای بازگشت به میدان می‌شود و دیروز هم در مصاف دوستانه در ترکیب استقلال به میدان آمد و نشان داد، در ادامه مسیر می‌تواند این تیم را همراهی کند. مهدی مهدی پور پیش از مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بشمار می‌رفت.

1832151

 در صورت عدم آمادگی جسمانی مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس آماده است، در این نقش برای استقلال به میدان بیاید. او در بازی با فولاد هم برای دقایقی در ترکیب استقلال به میدان رفت و نشان داد تشنه و آماده برای حضور در ترکیب آبی‌هاست. در نهایت به نظر می‌رسد، یکی از این دو جای سعید مهری را در ترکیب استقلال پر کنند.

استقلال دو مهره جانشین هم در این پست دارد. امید حامدی فر و حسین زاوری که پیش از این در صنعت نفت با هم همبازی بودند و هر دو این فصل در ترکیب تیم آبی به میدان آمدند که حضور امید حامدی فر در ترکیب استقلال پر رنگ تر بود.

1832152

دیدگاه‌ها